نقد و بررسی Hellmut: The Badass from Hell

نقد و بررسی Hellmut: The Badass from Hell

در ابتدا، من در مورد اینکه آیا من دوست داشتم Hellmut به اندازه کافی برای آن را بررسی مثبت یا نه، من مضطرب بود. سپس متوجه شدم که من باید آن را برای ادامه بازی بسیار، اما این من را در یک موقعیت عجیب و غریب قرار می دهد. بیایید این را از راه بلافاصله: Hellmut یک بازی فوق العاده ناقص از بسیاری جهات است. لبه های خشن زیادی وجود دارد که می توانند یاد بگیرند که چگونه واقعا عصبانی شوند و باید چیزهای خاصی را در نظر بگیرند تا اجتناب کنند که توسط چیزی احمقانه کشته شوند، که نباید امکان پذیر باشد، واقعا منصفانه نیست. به سراغ نقد و بررسی بازی Hellmut: The Badass from Hell از تیم نقد و بررسی بازی های رایانه ای Gamingles برویم.

این گفته شده است که این یکی از این بازی های “کوتاه مدت” است که به گونه ای طراحی شده است که برای سرعت بخشیدن به آن ایده آل است و در حالی که من هرگز از یک یا دو استثناء خیلی دور به آن جهان دست نیافتم، یک je je sa s que به Hellmut که من را به انجام کار کمی بهتر هر زمان. به طور مکانیکی، همه چیز می تواند کمی ناامید کننده و خسته کننده باشد، اما منحنی مشکل در اینجا خیلی خوب است. در اولین روز بازی Hellmut، من اعتقاد نداشتم که می توانم این بازی را بکشم. در روز دوم، من آن را در حدود ۵۲ دقیقه (زمان واقعی ضرب و شتم؛ تایمر در بازی به نظر می رسد بین مراحل مکث). مدت کوتاهی پس از آن، من توانستم در حدود ۲۵ دقیقه این کار را انجام دهم. سپس ۱۵٫ امروز من آن را در ۱۱ دقیقه ضرب و شتم. آنچه که باعث می شود این بسیار قابل توجه است این واقعیت است که شما همه چیز را از دست می دهید زمانی که شما می میرند، بنابراین غلبه بر مشکلات تند است که نتیجه مهارت خود را به سرعت در حال افزایش است به جای تجهیزات و یا آمار بهتر است.

داستان Hellmut را می توان به این ترتیب خلاصه کرد: “دانشمند یک معامله فوزیه با شیطان را برای جاودانگی می سازد و می گوید که دیو آن را تبدیل به ابدیت رنج می کند؛ زیرا این شبیه سازی های شیاطین است”. این واقعا فقط پنجره ای برای گیم پلی است. باید درباره آن صحبت کرد. شروع بازی برای اولین بار، شما انتخاب می کنید بین دو فرم ثانویه و نحوه عملکرد این فرم ها جالب است. در حالت پیش فرض خود، شخصیت اصلی یک جمجمه شناور با یک حمله نرمال ضعیف و یک حمله ویژه برای هدف است. از دست دادن تمام سلامت خود در این حالت به طور موثر یک بازی به پایان رسیده است، به طوری که شما به همان ابتدا به شما ارسال می شود، حتی اگر فرم های بیشتری در دسترس داشته باشید.

پس از آن فرم های ثانویه به عنوان نوعی از سیستم زندگی عمل می کنند، اما تنها اگر شما از آنها استفاده می کنید. از بین رفتن تمام سلامت شما در یک فرم ثانویه باعث می شود که این فرم از بین رفته باشد (اگر چه می توان آن را احیا کرد در صورتی که هیچ کس دیگری را از دست ندهید – موردی که اشکال را به زندگی می دهد فقط در آخرین کشته می شود)، که در آن نقطه به شما یک پنجره کوتاه از شکست ناپذیر داده می شود و به شکل اولیه جمجمه شناور به طور پیش فرض شده است. اگر فرم های دیگری در دسترس دارید، می توانید (و احتمالا باید) آنها را در این مرحله تغییر دهید.

شما به فرمی که در اوایل انتخاب می کنید محدود نمی شوید، زیرا “چالش هایی” وجود دارد که می تواند یک فرم جدید و یک آیتم قیامت (در صورت نیاز) شما را خالص کند. این ها اساسا زمانی هستند که در آن شما باید تمام دشمنان را قبل از پایان زمان تایمر کشتن کنید. از آنجاییکه هر سطح غیرمجاز دارای یک چالش در دسترس است، شما می توانید یک کل دسته از زندگی اضافی را به پایان برساند. البته همه ی این فرم ها دارای حملات عادی و خاص خود هستند که از شگفت انگیز به مرز بی فایده است، اما حتی کاراکتر های قابل استفاده نیز می توانند تاثیری داشته باشند که در تمام سلاح هایی که می توانید در مغازه ها خریداری کنید و در گنج ها پیدا کنید سست در طول سطوح. این سلاح های جانبی اغلب قوی تر از سلاح های پیش فرض شما هستند، اما نهایتا این است که آنها دارای مهمات محدود هستند. این بدان معنی است که آنها اغلب برای مبارزه با رئیس بهتر می شوند در صورتی که شما به خصوص اسفنج-ی یکی را دریافت کنید.

فقط در مورد همه چیز در Hellmut از لحاظ رویه ای تولید می شود، از طرح بندی سطح به کارفرمایان و توانایی های آنها. شخصا، من در بسیاری از موارد طرفدار تولید نسبی نیستم زیرا سطح دست طراحی شده همیشه برتر از یک به طور تصادفی با توجه به یک مجموعه ساده از قوانین برتر خواهد بود و این به این معنی است که سطح به سرعت شروع به احساس مجموعه ای از راهرو ها و اتاق های مشابه. این موضوع کمتر از زمانی است که تمرکز شما به سرعت در حال رسیدن به سطوح است، با این حال؛ بد نیست بدانید که دقیقا چه چیزی برای رسیدن به اتاق نهایی هر سطح و چه سرپرستی ها در پیش رو دارد، کمی به چالش می افزاید. شکل جمجمه شناور اصلی نیز دارای سریع ترین حرکت است، بنابراین شما مجبور به استفاده از دانش خود را از Hellmut تولید اتاق خود را برای جلوگیری از یک تصادف بشکه انفجاری که نیاز به فرستادن به ابتدای.

با این حال، برخی از مشکلات قابل توجه وجود دارد. برای یک چیز، “چشم کرا” که شما در انتهای بازی صحبت می کنید، به نظر نمی رسد در خارج از صفحه نمایش قرار گیرد، اما در عوض هنگامی که رئیس نهایی را شکست می دهید، به وجود می آید. این مسئله مشکل می شود زیرا گفتگو با سرعت آن به سرعت آپلود نمی شود بنابراین شما می توانید بازی را با نرم افزار قفل کرده یا دوباره به همان اتاق منتقل کنید و با سرعت بالا به آن سر بزنید و با آن صحبت کنید. شما واقعا می توانید ببینید که در ویدیو speedrun تعبیه شده تا (۱۱:۱۱). این تنها مسئله ای نیست که وقتی شروع به تلاش برای بازی سریع می کند سرش را زشت جلوه می دهد، زیرا ممکن است در زمان کوتاهی بین زمانی که پورتال و بارهای بعدی را فعال می کنید ضربه بزنید. ضرب و شتم همه دشمنان در این نزدیکی می تواند این را به میزان معینی برطرف کند (هرچند ممکن است که فروشگاه پورتال در یک اتاق که خطرات ناامن کننده شما را به سمت شما می ریزد، دوباره به سطح بازگردانده می شود)، اما هر کسی که سریع بازی می کند، بیشتر دشمنان را نادیده می گیرد.

به نظر می رسد هر نقطه ای که در مزایای هلموت با آن منفی مرتبط است برخورد شود. من عذاب می دهم که آسیب های سمی به هر نوعی که شما در حال حاضر از آن استفاده می کنید اعمال می شود، به شما این امکان را می دهد تا اشکال را مبادله کنید تا آسیب را گسترش دهید و زندگی مورد علاقه خود را حفظ کنید. من از اینکه شخصیت سوئیچینگ گاهی اوقات کار نمی کند، اگر این کار را خیلی سریع انجام دهید، متنفرم من عاشق این هستم که شما می توانید از سرتاسر جهان به سرعت از بین ببرید و به یک بشکه انفجاری در نزدیکی بمانید. من متنفر هستم که باریک مواد منفجره و غیر انفجاری مشابه به نظر می رسد، و این باعث می شود که بلافاصله تشخیص دهد که مناطق در هنگام پرتاب دشمن در حال غرق شدن هستند. من دوست دارم که کارفرمایان نیمه تصادفی هستند، به شما این امکان را می دهد تا علیه یک رئیس آشنا بجنگید تا آن را با یک پرتو لیزر غول پیکر از دست ندهید. من متنفر هستم که چگونه آنها بی نظم هستند (یک کریستال صدمه به اسفنجی-ی و یکی دیگر وجود دارد که به اندازه کافی پیچیده می شود که شما به سختی می توانید آن را ضربه بزنید، و یا رسیدن به آن تقریبا مرگ یک اجرا خوب است).

حرف آخر

در کل، این یک بازی برای تصدیق کردن نیست. این سرگرم کننده است، آن را به چالش کشیدن و دندان آن را به شما در زمانی که شما قدم به قلعه غرق شده است. اگر واقعا بازی را دوست دارید، می توانید یک دوست را به دست بیاورید و حالت Gauntlet بازی را امتحان کنید، جایی که شما در برابر امواج بی پایان دشمنان قرار می گیرید. یا اگر دوست دارید که دوستان خود را به همان اندازه مسابقه دهید (طرفداران Racing + Mod برای اتصال ایزاک با این یکی آشنا هستند)، Hellmut حتی دارای حالت مسابقات است که شما می توانید همان بذر یک اجرا را برای هر شرکت کننده ایجاد کنید . مهم نیست که چگونه آن را ریز ریز کنید، این یک بازی شگفت انگیز است و شما باید کاملا با عجله در کتابخانه خود دریافت کنید.

verdict

All in all, this is not a game to pass up. It’s fun, it’s challenging and will have it’s teeth sunk into you the moment you step into the castle. If you really like the game, you can grab a friend and give the game’s Gauntlet mode a try, where you’ll square off against endless waves of enemies. Or if you would like to race your friends equally (fans of a Racing+ mod for Binding of Isaac will be familiar with this one), Hellmut even has a tournament mode where you can enable the same seed of a run to be generated for everyone participating. No matter what way you chop it up, this is an amazing game and one you should absolutely rush to get in your library.

8

نقاط قوت

  • اقدام بزرگ، جسورانه و خونین
  • به نظر زیبا می آید
  • گیم پلی خیلی خوبه
  • بسیار سرگرم کننده

نقاط ضعف

  • طراحی ساده
  • احساس تکراری
8.5 گرافیک
8 گیم پلی
7.5 داستان
8 موسیقی

ارسال دیدگاه