نقد و بررسی Venture Kid

نقد و بررسی Venture Kid

آنها می گویند که تقلید صمیمانه تر از لبخند است؛ اگر در واقع این مورد است، پس چند بازی به طور واضح به سری مگا کلاسیک کلاسیک نسبت به Venture Kid غرورآفرین است. این نسخه جدید از FDG Entertainment خجالت نمی کشد وقتی که مفهوم سری افسانه ای Capcom را از بین می برد و در حالی که آن را به اندازه کافی رضایت بخش از چرخش چیزی است که باعث می شود بازی های مگا مرد لذت بخش، در نهایت به مقدار کمی بیشتر از یک بازی معادل از یک جفت آرشیو خنده دار به دنده ها به عنوان کسی که می شنود و می گوید: “هی، بازی های مگا مرد قدیمی را به یاد داشته باشید؟” به سراغ نقد و بررسی بازی Venture Kid از تیم نقد و بررسی بازی های رایانه ای Gamingles برویم.

این داستان به دنبال اندی، یک شخص عمومی به طور معقولانه برداشتن زمین از زمین با یک دختر بی نام در “دور دور دور جزیره”. فقط زمانی که دو نفر تقریبا با وظایف مجموعه خود را پیچیده، یک کارخانه در نزدیکی به طور ناگهانی منفجر، زخمی شدن دختر به عنوان اندی نفرین نام شخص به نام Teklov. اندی بعد از آن شب در این مقاله می نویسد که تکلوف یک قلعه فضایی را به عنوان یک سلاح صلح آمیز ساخته است و پس از استفاده از قدرت حدس و گمان های بی اساس، اندی و دختر ناشناس به این نتیجه می رسند که مطمئنا تکلوف به هیچ وجه خوب نیست. یکی دیگر از شخصیت های نامعلوم وارد اتاق می شود – این بار یک مرد ریزه و ریش دار با یک خط چشم – که اندی را اسلحه می کند و وعده می دهد که اسلحه بیشتر در راه است و اندی به سرعت قلب خود را بر قلبش برگرداند.

همانطور که انتظار می رود برای بازی ۸ بیتی این گونه ها، داستان بسیار اهمیتی ندارد اما طرح Venture Kid حتی با استانداردهای یکپارچه خنده دار است. به نظر می رسد شخصیت های اصلی بدون نام و راه اندازی نازک کاغذی نشان می دهد که توجه بسیار کمی به روایت داده شده است، و این بیشتر به خانه می رود که چگونه بسیاری از سطوح در بازی به نظر می رسد که هیچ ارتباطی با این شکل بد Teklov؛ اندی فقط از مناطق مختلف جزیره عبور می کند و هر چه در راه خود می کشد، طرح های شوم تکلف را لعنت کند. با این حال، به عنوان بی عاطفه به عنوان ممکن است، طرح واقعا مهم نیست به این عنوان به طور عمده بازی گیم پلی؛ تا زمانی که به این انتظار نرسیده اید، شما نا امید نخواهید شد.

گیم پلی

کودکان مبتلا به سرطان بسیار مرسوم ترین سری NES Mega Man را از لحاظ گیم پلی خود به یاد می آورند، با تیراندازی معمولی بلستر تیراندازی و پلت فرم ساده و آسان. پس از هر مبارزه رئیس، شما یک قدرت جدید دریافت خواهید کرد که مزایایی را نسبت به برخی دشمنان و کارفرمایان به شما می دهد. با این وجود، با وجود شباهت های آن، گیم پلی هیچ نوع اصالت و یا حتی برخی از موارد ضروری را که با آثار بعدی در مزایای Mega Man همراه بود، نداشت.

Venture Kid یک platformer بسیار صالحه است، که بسیاری از خلط های فنی آن نیست. اما از سوی دیگر، ما نمی توانیم بگوییم که به نفع آن است. این به سادگی یک platformer است که می تواند یک یا دو ساعت کشته شود، اما شما قادر به فکر کردن نیستید و قادر خواهید بود تا یک لحظه خاص را که به شما نزدیک است اشاره کنید. همه اینها به شیوه ای بسیار عمومی جریان می یابد.همانطور که دستاوردهای خاصی را کامل می کنید، شما با غنائم پاداش می گیرید. با داشتن سوئیچ هیچ سیستم دستاوردهای، این فقط احساس می کند در مورد، اضافه کردن هیچ ارزش واقعی برای گیم پلی. جایزه ها برای تشویق بازی های تکمیل کننده، اما ماهیت بی نظیر این بازی من را نمی خواست حتی در نظر بگیرد.

در اکثر سطوح، دشمنان وجود دارد که ظاهر اشیاء و سیستم عامل های بی جان را می گیرند. این یک عمل استاندارد در platformer های ۲D است و اغلب این اشیاء به طور متفاوتی سایه می زنند یا برخی ویژگی های خاصی دارند که آنها را در میان بقیه قرار می دهد. کودکان مبتلا به این بیماری نیز دارای این ویژگی هستند، اما بعضی از آنها باعث نگرانی آنها نشدند، بنابراین وقتی استفاده از آنها به عنوان یک پلت فرم، آسیب دیدم، آسیب دیدم. من مطمئن نیستم که آیا این یک اشتباه یا یک اشکال بود، اما به هر حال احساس بسیار ارزان داشت.

همانطور که در سطوح ادامه می دهید، کمی از طلا وجود دارد که می توانید جمع آوری کنید. این ها باید در مغازه ای که در منوی مکث قرار دارد، به شما اجازه خرید ارتقاء و معجون را بدهد. برای نیمی از بازی، من در واقع مطمئن نبودم که قطعات طلا چه بود، زیرا منوی Shop در گوشه پایین سمت راست منوی شروع قرار گرفته است و هیچ آموزشی وجود ندارد که به شما توجه کند. با این حال، این مطمئنا علاوه بر استقبال، به ویژه به عنوان شما را از دست دادن گنج خود را هنگامی که شما می میرند و یا دریافت یک بازی بیش از صفحه نمایش.

طراحی سطح

سطوح در طراحی آنها ساده است، طولانی شدن تنها به بافتن و برگشتن از راه دیگر. یک بار در هر لحظه از لحظه احساس خستگی می کردم یا شگفت زده می شدم، به نظر می رسید که همه چیز به گونه ای صحیح جریان می یابد.پست های بازرسی در هر سطح وجود دارد، اما آنها نامرئی هستند و بازی به شما نمی گوید که وقتی آن را فعال کرده اید. بنابراین هنگامی که شما می میرید، این یک حدس کامل است که به کجا می توانید از راه اندازی مجدد آن برآیید.

هنگامی که شما می میرید، یک بازی روی صفحه دریافت می کنید، و شما را به ابتدای سطح فشار می آورد. در حالی که این ممکن است به نظر می رسد بسیار استاندارد است، من هرگز احساس تشدید تلاش سخت تر، و من فقط احساس ناراحت شد که مجبور شدم این سطح را دوباره بچرخانم. این را می توان به گیم پلی کلی و جهت حرکت هنری گرسنه.

بعضی مناطق “پنهان” در طول بازی وجود دارد، و همچنین مسیرهای متناوب. دلیل آن که ما در عبارت های پنهان کلمه پنهان قرار می دهیم، این است که آنها واقعا به خودی خود پنهان نیستند، بلکه به صورت مسیری می آیند که فکر نمی کنید در نگاه اول آن را بپذیرید. گاهی اوقات حتی ممکن است از یک بمب مورد نیاز برای جمع آوری و انتقال به دیوار شکسته استفاده کنند. این مسیرهای جایگزین اغلب پاداش می دهند، با اقلامی که معمولا به خرج دادن طلا می کنید.

داستان

صحبت از ژنرال، این نیز طرح بازی است. دکتر تکلوف شره یک سلاح مخفی ایجاد کرده و تهدید می کند که جهان را نابود کند و تنها شما اندی می تواند او را متوقف کند (به دلایلی). تنها گفتگوی داستان در حال حاضر در ابتدای بازی است، با نیمی از ده ها عکس با کمی متن نوشته شده است. با توجه به اینکه این طرح به همان اندازه ساده است، من به طور کامل فراموش کرده ام که چرا این سرزمین ها را از ابتدا تا انتهای جلسه های نهایی پیش از رئیس، گذراندم.اگر ما به سطح هیجان انگیز تر سفر کردیم، داستان ممکن است بیشتر به یاد ماندنی باشد، با این حال آنها نام های بسیار عمومی دارند مانند: آتشفشان و جنگل. برای یک بازیگر پرشور از قبیل خودم، تنها احساس کردم که همه چیز را قبل از آن دیده ام.

گرافیک

هر کس دیگری در حال گرفتن برخی از جدی الکس کید لرزید اینجا؟ در نگاه اول، این چیزی است که من فکر کردم، و نه یک بار دیگر من متقاعد شده بود در غیر این صورت. حتی به استفاده از آبی در نقشه سرزمین عجایب، الهام هنری آن آشکار است.واضح است که توسعه دهنده بازی، Snikkabo، بسیار با الهام از کلاسیک سگا استاد سیستم / بازی مگا درایو / پیدایش، و همچنین مزایای مگا مرد، اما این به هزینه هر اصالت است.

موسیقی

موسیقی متن فیلم Venture Kid بر روی زیبایی شناسی چیپتون، بسیار شبیه آنچه که شما می خواهید از یک بازی مانند این، انتظار داشته باشید. در حالی که موسیقی در هر زمان می تواند عمومی و تکراری باشد، برخی از آهنگ ها واقعا برجسته هستند. من به طور خاص از موسیقی سطح Jungle لذت می برم … من حدس می زنم فقط یک ترجیح شخصی.جلوه های صوتی بسیار دور ۸ بیتی الهام گرفته شده است، و بسیاری از bleeps و blloops که شما می خواهید از چیزی شبیه به این انتظار می رود. اگر شما کسی هستید که صدای ۸۰s و اوایل ۹۰s را نادیده میگیرد، این بازی ممکن است برخی از احساسات نوستالژی را برای شما تقویت کند.

حرف آخر

بازی کودکان Kid نوعی از بازی است که می فهمد چقدر آشکارا آن را از لومن های سبک قبیله ای قرض می گیرد اما هیچ تلاشی برای پیشبرد آنها نمی کند؛ این خیلی “چیزی است که می بینید چیزی است که شما می گویید” نوعی تجربه است. با توجه به این موضوع، بازی ناامید کننده ای است که شما چند ساعت در آن صرف خواهید کرد، فکر می کنید “خب، این … سرگرم کننده بود”، سپس حرکت کرد و هرگز به آن بازگشت نکرد. با این حال، آنچه را که باید انجام می دهد را انجام می دهد – کپی کردن فرمول مگا مردانه – و هنگامی که به عنوان مجموع قطعات آن مشاهده می شود، کار منطقی انجام می شود. اگر شما تمام بازی های مگا مرد را به مرگ انجام داده اید و باید بیشتر داشته باشید، می توانید از طریق Venture Kid بازی کنید.

Verdict

Venture Kid is the sort of game that understands how blatantly it borrows from previous genre luminaries yet makes no effort at even attempting to surpass them; this is very much a ‘what you see is what you get’ sort of experience. Bearing that in mind, it’s inevitably the kind of game that you’ll spend a few hours on, think “Well, that was… fun”, then move on and never return to it. Still, it does what it sets out to do – copying the Mega Man formula – and, when viewed as the sum of its parts, it does a reasonable job. If you’ve played all the Mega Man games to death and simply must have more, you could do a lot worse than playing through Venture Kid.

7.5

نقاط قوت

  • موسیقی عالی
  • کنترل صاف و بصری
  • مناسب کودکان

نقاط ضعف

  • دشمنان و کارفرمایان عمومی
  • حالت ها خیلی متفاوت از یکدیگر نیستند
  • هیچ مشوق یا دلیل برای کشف وجود ندارد
7 گرافیک
8 گیم پلی
7 داستان
8 موسیقی

ارسال دیدگاه