نقد و بررسی بازی The House in Fata Morgana: Dreams of the Revenant Edition

نقد و بررسی بازی The House in Fata Morgana: Dreams of the Revenant Edition

بازی The House in Fata Morgana: Dreams of the Revenant Edition که در ادامه بازی The House in Fata Morgana در تاریخ حدودی اوایل ماه آپریل سال ۲۰۲۱ برای همه پلت فرم هایی که The House in Fata Morgana برای آن ها منتشر شده بود توسط همان برنامه نویس و سازنده قبلی یعنی Novectacle اما توسط یک کمپانی متفاوت یعنی Limited Run Games منتشر شده است. این بازی که از بازی های ژانر ماجراجویی و داستانی است و داستان خیلی جالب و جذابی دارد، نقد های مثبتی از طرفداران و منتقدین دریافت کرده است. اگر می خواهید بیشتر با این بازی جالب آشنا شوید و به طور کلی درباره گرافیک، گیم پلی، نقاط قوت و ضعف، داستان و موسیقی The House in Fata Morgana: Dreams of the Revenant Edition اطلاعات کسب کنید، تا پایان این نقد و بررسی با تیم نقد و بررسی وب سایت Gamingles همراه باشید.

داستان کلی بازی

همان طور که در مقدمه این مطلب اشاره کردیم، The House in Fata Morgana: Dreams of the Revenant Edition در ادامه بازی The House in Fata Morgana منتشر شده است. توضیح دادن داستان The House in Fata Morgana که برای توضیح دادن داستان بازی The House in Fata Morgana: Dreams of the Revenant Edition ضروری است، مطمئنا در این مقال نمی گنجد، به همین علت فقط توضیح کوتاهی درباره کلیت بازی های این سری بازی می دهیم تا بتوانید داستان کلی The House in Fata Morgana: Dreams of the Revenant Edition را بهتر درک کنید.

در بازی The House in Fata Morgana شما در همان خانه ای که اسمش در اسم بازی آمده شروع به بازی کردن می کنید و باید با حل کردن و دنبال کردن سر نخ ها و رد شدن از ۴ در عجیب و غریب که هر کدام به یک دوره زمانی مختلف می رسند، بفهمید که اصلا از اول چرا وارد این خانه شده بودید و کلی رمز و راز مختلف را رمز گشایی کنید. The House in Fata Morgana: Dreams of the Revenant Edition هم دقیقا همین خط داستانی را دارد، با این تفاوت که این قسمت یک انتشار(Release) جدید از The House in Fata Morgana است و علاوه بر دارا بودن خط داستانی اصلی بازی The House in Fata Morgana شامل چند بخش جدید هم هست. این بخش ها شامل:

  • یک توضیح داستانی که خودش یک بازی جدا هم هست روی علت نفرین وحشتناکی که در بازی اصلی مشاهده می کنیم
  • تناسخ عده ای از کارکتر های معروف و محبوب بازی اصلی (که در این ورژن هم موجود است و به راحتی می توانید آن را بازی کنید) و داشتن یک داستان جانبی با آن ها (تازه می توانید صدایشان را هم بشنوید!)
  • تعداد زیادی داستان های جانبی دیگر، که به شما اطمینان می دهیم مثل داستان جانبی های بازی های دیگر حوصله سر بر نیستند و مطمئنا مشتاق بازی کردن آن ها خواهید بود

موارد ذکر شده امکاناتی هستند که در این ورژن وجود دارد و در بازی اصلی یعنی The House in Fata Morgana قابل استفاده نیستند. بهتر است به نقد و بررسی اجمالی گرافیک و گیم پلی بپردازیم.

گرافیک و گیم پلی

گرافیک The House in Fata Morgana: Dreams of the Revenant Edition یک اثر هنری به تمام معناست. نیازی نیست از طرح های عالی و فوق العاده رنگ روغنی که نقاشی ها و کارکتر های The House in Fata Morgana: Dreams of the Revenant Edition را در بر می گیرند تعریف کنیم. گیم پلی بازی هم با این که گیم پلی ساده ای است، دقیقا همه نیاز های پلیر را بر طرف می کند و اجازه می دهد تا به راحتی در بین فضاهای مختلف بازی رفت و آمد کنید. هر چند به طور کلی گیم پلی و گرافیک The House in Fata Morgana: Dreams of the Revenant Edition اصلا interactive نیستند.

حرف آخر

به نظر تیم نقد و بررسی وب سایت Gamingles، بازی The House in Fata Morgana: Dreams of the Revenant Edition مطمئنا یکی از بهترین بازی هایی است که می توانید در سال ۲۰۲۱ تجربه کنید. این بازی که با خط داستانی منسجم و خارق العاده است همه منتنقدان را به وجد آورده است، در وب سایت نینتندو با قیمتی حدود ۳۲ دلار به فروش می رسد.

Verdict

According to the Gamingles website review team, The House in Fata Morgana: Dreams of the Revenant Edition is one of the best games you can experience in 2021. The game, which has a cohesive and fantastic storyline to the delight of all critics, sells for about $ 32 on the Nintendo website.

9

نقاط قوت

  • خط داستانی فوق العاده

نقاط ضعف

  • تعاملی نبودن گرافیک و گیم پلی
8.5 گرافیک
7.5 گیم پلی
10 داستان
10 موسیقی