نقد و بررسی بازی WARTILE

نقد و بررسی بازی WARTILE

بازی ای که امروز قصد نقد و بررسی آن را داریم یعنی بازی WARTILE تقریبا می تواند یکی از بهترین بازی های مستقل و جذابی باشد که تا به حال در وب سایت Gamingles نقد و بررسی کرده ایم. بازی WARTILE از لحاظ داستان و ویژگی های بصری واقعا شگفت انگیز است و این دو موردی است که شما به راحتی می توانید ببینید و موارد دیگر مانند موسیقی و گیم پلی که چیز هایی هستند که باید موقع بازی کردن متوجه شان بشوید هم واقعا حرفه ای و قوی هستند. اگر دوست دارید درباره این موارد اطلاعات بیشتری کسب کنید و با گیم پلی و گرافیک و موسیقی و داستان بازی WARTILE از یک دیدگاه حرفه ای آشنا شوید، نقاط قوت و ضعف بازی WARTILE از نظر تیم ما را به طور کلی بدانید و بتوانید برای خریدن یا نخریدن این بازی تصمیم بگیرید، با ما همراه باشید تا به سراغ نقد و بررسی بازی WARTILE برویم.

اطلاعات کلی، شناسنامه و داستان بازی WARTILE

بازی WARTILE در تاریخ هفدهم ماه مارس سال ۲۰۱۷ منتشر شده است و همان طور که می بینید اصلا هم بازی جدیدی نیست و حدودا پنج سال پیش منتشر شده است. بازی WARTILE توسط کمپانی توسعه دهنده، بازی ساز و منتشر کننده ی PlayWood Project Aps ساخته شده است و  توسط کمپانی های توسعه دهنده و منتشر کننده ی  PlayWood Project Aps, Deck13 و  WhisperGames برای پلت فرم های PlayStation 4, Microsoft Windows و Xbox One در تاریخ گفته شده منتشر شده است.

داستان کلی بازی WARTILE درباره افسانه های وایکینگ ها است و اگر فقط اندکی درباره وایکینگ ها اطلاعات داشته باشید، می دانید با این که تا الان تعداد خیلی زیادی کتاب و فیلم و سریال و بازی و چنین مواردی درباره وایکینگ ها ساخته شده است، انقدر افسانه های وایکینگ ها زیاد هستند که هنوز هم جای ساخت موارد بیشتر و بازی و فیلم های جدید بدون تکراری شدن این موضوع و  تکراری شدن داستان های بازی ها و کتاب ها و فیلم ها هست و در بازی WARTILE هم شما باید یک ارتش از وایکینگ ها را کنترل کنید و به مبارزه بپردازید و تصمیم داریم که توضیح بیشتری درباره داستان بازی ندهیم تا خودتان قابلیت اکتشاف در آن را داشته باشید. داستان بازی WARTILE خلاقانه و جالب است و به همین دلیل هم ما نمره خوبی به داستان بازی WARTILE می دهیم.

گرافیک و موسیقی بازی WARTILE

تقریبا به قوی ترین بخش بازی WARTILE رسیده ایم و می خواهیم درباره گرافیک فوق العاده ی بازی WARTILE صحبت کنیم. در بازی WARTILE همان طور که گفتیم در بازی WARTILE شما یک ارتش از سرباز های وایکینگ را کنترل می کنید. اما آیا به این که این سرباز ها می توانند عروسک های مینیاتوری باشند و کل بازی یک ستینگ و فضای مینیاتوری با جزئیات فوق العاده دقیق داشته باشد دقت کرده اید فکر کرده بودید؟ گرافیک بازی WARTILE دقیقا مثل یک سازه مینیاتوری دقیق و زیبای واقعی به نظر می رسد و به نظر ما این مسئله حقیقتا قابل ستایش است. بلوک های سازنده گرافیک بازی شش ضلعی های زیبایی هستند که کلا خیلی چشم نواز هستند و ما مطمئنیم که شما قطعا از گرافیک بازی WARTILE خوشتان خواهد آمد. مورد بعدی موسیقی بازی WARTILE است که به نظر ما کاملا معمولی و مناسب فضای بازی است و قوی ترین بخش موسیقی جلوه های صوتی هستند که واقعا جذاب هستند و طبق معمول به شما توصیه می کنیم که هدفون هایتان را فراموش نکنید! گرافیک و موسیقی بازی WARTILE به طور کلی از ما نمره خوبی می گیرند ولی نمره کمتری به موسیقی بازی خواهیم داد.

گیم پلی بازی WARTILE

به آخرین بخش نقد و بررسی مان رسیده ایم و می خواهیم که گیم پلی بازی WARTILE را نقد کنیم. اگر بخواهیم گیم پلی این بازی را با یک کلمه توصیف کنیم، چیزی بجز شگفت انگیز به ذهنمان نمی رسد. بازی WARTILE واقعا گیم پلی فوق العاده ای دارد. از مپ های دقیق و با جزئیات بالا – به طور کلی جزئیات زیاد می تواند یکی از بزرگ ترین نقاط قوت این بازی باشد – گرفته تا سیستم مبارزه ای که واقعا نو آورانه و حرفه ای است. بازی لول ها و مراحل جالبی دارد و هیچ کدام از بخش های بازی تکراری یا خطی به نظر نمی رسند و به طور کلی گیم پلی بازی WARTILE واقعا معتاد کننده و اعتیاد آور است و باعث می شود نتوانید صندلی تان – یا تختتان؟ – را برای مدت زیادی ترک کنید. گرافیک بازی WARTILE از ما نمره کاملی می گیرد و به نظرمان فوق العاده است.

حرف آخر

در پایان به نظر تیم نقد و بررسی وب سایت Gamingles بازی WARTILE یک بازی خیلی فوق العاده است که مطمئنا بازی کردن آن برای شما اوقات خوشی را فراهم خواهد کرد. بازی WARTILE جوایز زیادی دریافت کرده است و حدود پنجاه و هشت دست آورد استیم دارد و همه این ها فقط با هزینه حدود بیست دلاری فروخته می شود که به نظر ما فوق العاده است. ممنونیم که تا این جا با ما همراه ماندید. امیدواریم این نقد و بررسی برای شما مفید بوده باشد.

Verdict

In the end, according to the Gamingles website review team, WARTILE is a very great game that will surely provide you with a happy time playing it. WARTILE has received many awards and has about fifty-eight Steam achievements, all of which sell for just about $ 20, which we think is great. Thank you for staying with us so far. We hope you find this review useful.

8.4

نقاط قوت

  • جزئیات دقیق و زیاد در گرافیک و گیم پلی
  • گرافیک خلاقانه و مینیاتوری جالب

نقاط ضعف

  • نبودن قابلیت بازی چند نفره
10 گرافیک
10 گیم پلی
7.5 داستان
6 موسیقی