نقد و بررسی بازی Despotism 3k

نقد و بررسی بازی Despotism 3k

بازی ای که امروز در وب سایت Gamingles قصد نقد و بررسی آن را داریم یعنی بازی Despotism 3k یک بازی استراتژی و شبیه سازی می باشد که البته قطعا ایرادات زیادی هم دارد. اما به نظر ما بازی Despotism 3k به طور کلی گرافیک و موسیقی خوبی دارد و به همین دلیل هم در این نقد و بررسی وب سایت Gamingles بازی Despotism 3k را برای نقد و بررسی انتخاب کرده ایم. اگر دوست دارید با این بازی بیشتر آشنا شوید و بخش های مختلف آن را بشناسید، به شما توصیه می کنیم تا پایان این نقد و بررسی با تیم نقد و بررسی وب سایت ما همراه بمانید.

داستان بازی

بازی Despotism 3k در مورد یک هوش مصنوعی بسیار قوی و قدرت مند است که همه انسان ها را تسخیر کرده و از آن ها برای تولید انرژی و استفاده می کند و همین طور از آن ها بیگاری می کشد! اما داستان بازی همین جا تمام می شود و در طول بازی ما هیچ توسعه ای در المان های داستانی نمی بینیم. به همین دلیل ما نمره خوبی به داستان بازی Despotism 3k نمی دهیم.

گرافیک و موسیقی بازی

گرافیک بازی واقعا زیبا است و ما فکر می کنیم که شاید شما از اول برای قیافه خوب! این بازی قصد خرید آن را پیدا کرده باشید! و خب ما هم که قرار نیست بی انصافی کنیم و با این که به طور کلی بازی Despotism 3k را بازی جالبی نمی دانیم، به گرافیک آن نمره خوبی خواهیم داد. مورد بعدی موسیقی بازی Despotism 3k می باشد که باید بگوییم حقیقتا جذاب است و به شما توصیه می کنیم اگر تصمیم گرفتید بازی Despotism 3k را انجام دهید، هدفون هایتان را فراموش نکنید!. هم چنین بازی Despotism 3k صداگذاری خوبی هم دارد – با این که دیالوگ های بازی خیلی جالب نیستند – و این موارد باعث می شوند که ما نمره خوبی به موسیقی بازی Despotism 3k بدهیم.

گیم پلی بازی

در بازی Despotism 3k شما باید از انسان های تحت کنترلتان استفاده کنید تا امپراطوری علمی تخیلی خود را بسازید. مثلا باید کارهای آن ها را مدیریت کنید، اگر مریض، خسته یا گرسنه شدند آن ها را داخل راکتور بیولوژیکی بیندازید، اما همه این موارد وقتی کنترل ها و سیستم مکانیک خیلی خوبی نداشته باشند، بعد از اندکی بازی کردن، خیلی خسته کننده می شوند و دقیقا بازی Despotism 3k هم همین طور است. هم چنین گیم پلی بازی باگ های زیادی هم دارد و این موارد باعث می شوند که ما نمره خوبی به گیم پلی بازی Despotism 3k ندهیم.

حرف آخر

خب خوشحالیم که تا این جا با ما همراه بودید و به پایان نقد و بررسی ما درباره بازی Despotism 3k رسیده اید. در پایان به نظر تیم نقد و بررسی وب سایت ما، بازی Despotism 3k با توجه به مواردی که در نقد و بررسی مان به آن ها اشاره کردیم یک بازی ضعیف است که بخش های جالبی ندارد و ما فکر می کنیم این بازی قطعا ارزش خرید نخواهد داشت. بازی Despotism 3k همان طور که گفتیم هم از لحاظ داستان و هم از لحاظ گیم پلی خیلی جالب نیست. با این حال اگر خیلی برای خریدن بازی Despotism 3k اصرار دارید، شما می توانید بازی Despotism 3k را با قیمت حدود هشت دلار آمریکا از وب سایت استیم خریداری کنید و ما به طور کلی بازی Despotism 3k را به شما توصیه نمی کنیم و در هر حال از شما برای خواندن این نقد و بررسی متشکریم و امیدواریم از این نقد و بررسی لذت برده باشید.

Verdict

Well, we’m glad you’ve been with us so far, and you’ve reached the end of our review of Despotism 3k. In the end, according to our website review team, Despotism 3k is a weak game that has no interesting parts, considering the things we mentioned in our review, and we think this game will definitely not be worth buying. Had. Despotism 3k, as we said, is not very interesting both in terms of story and gameplay. However, if you insist on buying Despotism 3k, you can buy Despotism 3k for about $ 8 from the Steam website, and we generally do not recommend Despotism 3k, and in any case Thank you for reading this review and we hope you enjoy this review.

5.4

نقاط قوت

  • گرافیک زیبا
  • موسیقی خوب

نقاط ضعف

  • گیم پلی خسته کننده و حوصله سر بر
  • داستان کم عمق
  • باگ های فراوان
9 گرافیک
2 گیم پلی
3 داستان
7.5 موسیقی