نقد و بررسی GRIME: Colors of Rot

نقد و بررسی GRIME: Colors of Rot

چندی نگذشته بود که بازی اصلی گرایم منتشر شده بود و در همان ابتدا مشخص بود که این بازی یک بازی معمولی در ژانر بازی های ماجرایی و اکشن نیست! یک بازی با عنصر های بازی سازی حرفه ای که خوب به صورت دو بعدی دولوپ شده بوده است ولی با داستان های ماورایی خودش و همینطور طرح های گرافیکی بسیار جذابش توانسته بود خودش را در ذهن تمام گیمر های همیشگی جای بدهد. با این حال اما یک بازی در شاخه ای از این بازی اصلی از طرف توسعه دهنده این بازی منتشر شده است که خوب امروز به بررسی این که این بازی جدید چقدر توانسته است انتظارات را برآورده کند و همینطور در چه میزانی در حد بازی قبلی ظاهر شده است در سایت Gamingles خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بازی GRIME Colors of Rot بازی است که به صورت ورژن اضافه تر از نسخه قبلی انتشار پیدا کرده است. بازی که علاوه بر برطرف کردن ایراد ها و مشکلات بازی نسخه قبلی مراحل و اپدیت های فراوانی را به بدنه گیم اصلی اضافه کرده است. داستان بازی همان داستان قبلی است با این تفاوت که مراحل اضافه نیز در انتهای بازی به صورت دو مرحله و نصفی به گیم GRIME Colors of Rot اضافه شده اند که پایان بازی قبلی را کمی بهتر جلوه می دهند. همینطور باعث شوند که متوجه شویم نسخه ای جدید از این بازی در حال توسعه است و بازی جدیدی را از این کمپانی در دنیای بازی های ننتیندو شاهد خواهیم بود. با این تفاسیر این نسخه ای نمونه شامل گرافیک بسیار جذاب و همینطور ساخت محیط های فوق العاده است که فقط از عهده هنرمندان گرافیک کاری بر می آید که به صورت حرفه ای این کار را به صورت مدام انجام می دهند.

محیط های بازی به همراه آمبیانسی که در آن ایجاد شده است زبان زد است و می توان دید که تا چه میزان بر روی نور پردازی های صحنه و همینطور بک گراند های بازی کار شده است. همینطور کریپ ها و مینی کارکتر هایی که در بازی آنها رو به رو می شوید مانند بازی های ماجراجویی معمولی به شکلی نیستند که بخواهند به صورت دائم رو به روی شما قرار بگیرند. معمولا در هر مرحله از بازی با چند تا از این موجودات مبارزه خواهید کرد و سپس به دنبال ادامه بازی در انتخابی مرحله با باس های انتهایی بازی گریم رو به رو خواهید شد که مکانیک های آنها دست کمی از بقیه کارکتر ها ندارد.

در طول بازی مپ های گیم به شکل پازل مانندی باید توسط شما حل شوند و جلو بروند به شکلی که انجام بازی به یک سری قائده و قوانین مربوط به خود بازی متصل است که به صورت پیوسته ای کیفیت بازی GRIME Colors of Rot را به نمایش می گذارد. در زمینه اضافه شدن آیتم های بازی باید گفت که یک سری تجهیزات جدید مانند سلاح های دور زن به بازی اضافه شده است و همینطور سلاح های دفاعی و زره های متعددی با گرافیک های جذاب که بعد از بدست آوردن آنها می توانید آنها را بر روی کارکتر و بدن خودتان مشاهده کنید، اضافه شده است که از آپدیت های بزرگ بازی محسوب می شود.

انرژی ها و مهارت های مکانیکی اصلی خود کارکتر بازی که شامل ساخت تونل های سیاه چله می شود و ابزار اصلی حمله به دشمنان در بازی است نیز به همان ترتیب قبلی کار خود را انجام می دهند و در این زمینه آپدیتی به بازی اضافه نشده است. البته می توان این گلایه را از بازی داشت که مراحل اضافه شده و تغییرات پیوسته در این نسخه از بازی وجود ندارد و با اینکه بازی را با آیتم های جدیدتر بازی می کنید ولی خوب نمی توان گفت که در مسیر کلی بازی تغییراتی ایجاد شده است.

حرف آخر

در مجموع باید گفت که بازی GRIME Colors of Rot یک نسخه آپدیت مانند از بازیی اصلی است که به صورت بسیار بهتر و مفصل تری بازی قبلی را تکمیل می کند. نه تنها این نسخه به نسخه قبلی خود صدمه ای نزده است بلکه اضافه شدن آیتم ها و مراحل جدید و همینطور رفع باگ ها این بازی را به ورژن بهتر از بازی قبلی تبدیل کرده است و اگر بازی های گرایم را بازی نکرده اید به شما پیشنهاد می دهیم که این نسخه از بازی را تهییه کنید. نسخه ای کامل تر در دنیای ماورایی با گرافیک ها و انیمیشن های سورئال جذاب خود شما را به دنیای خاصی دعوت می کند که در آن گیم پلی چالش برانگیز آن با انواع اقسام سلاح ها و آیتم ها و همینطور مکانیک های مختلفی در بازی فضای فوقالعاده ای را برای گیمرها و علاقه مندان به ژانر بازی های اکشن ماجراجویی آورده است که خوب در میان خیل عظیم بازی های ارائه شده در سال ۲۰۲۲ پیشنهاد می دهیم که این بازی را اصلا از دست ندهید.

Verdict

In general, it should be said that the game GRIME Colors of Rot is an updated version of the original game, which completes the previous game in a much better and more detailed way. Not only this version has not harmed its previous version, but the addition of new items and stages as well as fixing bugs has made this game a better version than the previous game, and if you have not played Grime games, it is recommended for you. Let us prepare this version of the game. A more complete version in the supernatural world with its attractive surreal graphics and animations invites you to a special world in which its challenging gameplay with all kinds of weapons and items as well as various mechanics in the game is a fantastic space. has brought to gamers and those interested in the genre of action-adventure games, among the huge number of games presented in 2022, we suggest that you do not miss this game at all.

9.3

نقاط قوت

  • محیط هنری و ماورایی جذاب
  • مکانیک های باس ها بسیار متنوع است
  • آیتم ها و سلاح های جدید
  • دو مرحله جدید نسبت به نسخه قبلی

نقاط ضعف

  • کم بودن محتوا به عنوان یک بازی جدید
9 گرافیک
9 داستان
10 گیم پلی
9 موسیقی