در سال های اخیر کمبود سبک های مختلف RPG های تاکتیکی بزرگ و کوچک وجود نداشته است. از Fire Symbol و XCOM به Banner Saga و Wargroove، طرفداران RPG استراتژی از بسیاری جهات انتخاب کرده اند. یکی از مهمترین استثناء این فرض، این است که مجموعه ی Final Fantasy Tactics، بسیاری از اولین تجربه های ما در این ژانر، از سال ۲۰۰۸ تاکتیک Final Fantasy A2 خسته شده است: Grimoire of Rift. در حالی که به نظر می رسد که متاسفانه در حال تغییر نیست به زودی، Fell Seal: علامت تجدید نظر می شود یک ادای احترام است که الهام بخش FFT سنگین خود را بر روی آستین خود می پوشد. در تاریخ April 30, 2019 عرضه شده است. پس با نقد و بررسی Fell Seal: Arbiter’s Mark از تیم نقد و بررسی بازی های رایانه ای Gamingles همراه ما باشید.
پس از آنکه هفت قهرمان، سرزمین تئور را نجات دادند، آنها جاویدان و حکام شدند، و با استفاده از قاضیان به انجام وظیفه خود عمل کردند. با گذشت زمان، ورزشکاران فاسد شدند – چیزی نگران کننده است؛ زیرا ورزشکاران می توانند خودشان را تبدیل به یک جاذبه کنند.
شما کنگره Kyrie و دوستانش را کنترل می کنید. پس از آنکه یکی از جاذبه ها اعلام کرد که آنها شخص دیگری را انتخاب کرده اند تا جایگزین جایگزین آنها شود، Kyrie نگرانی های عمیقی نسبت به نامزد دارد و شروع به تحقیق می کند. با توجه به اینکه در هنگام زیارت آنها بالاتر از قانون است، مسائل بدتر می شوند. فتنه و توطئه تنها اسپیرها از آنجا خارج می شوند.
داستان عالی است، با مقدار زیادی پیچ و تاب. این فقط یک وسیله نقلیه برای گیم پلی نیست، و من خودم را محدود کردن چیزی که من تایپ می کنم برای جلوگیری از وقایع خرابکاری که در اولین ساعت اتفاق می افتد. در حالی که شما می توانید ببینید که چگونه برخی از وقایع بازی خواهد شد، من همیشه مشغول بودم. افتخار و اخلاق Kyrie با توجه به اینکه چطور جهان فاسد و غیرعادی است، خوب عمل می کند. نگرش مهیج او را خسته نمی کند با این حال، او نیز کار می کند شخصیت های نادان تر مانند آنادین و رینر. به نوبه خود، این شخصیت ها نیز درامر خوب کار می کنند و شما می توانید گفتگوی اختیاری را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها به دست آورید.
همانطور که در مورد این بازی ها مشخص است، شخصیت هایی که خودت را می سازید، هیچ گفتگو ندارند. اگرچه شما می توانید آنها را در زمینه هایی از صحنه های خنده دار مشاهده کنید که یک لمس خوب است تا حداقل آنها را مانند افراد واقعی احساس کنید. تلاش های جدی با داستان و شخصیت ها انجام شده است و این به عنوان یک کل به انجام می رسد.اگر بازی Final Fantasy Tactics یا مانند آن را انجام داده اید، گیم پلی به صورت آشنا به نظر می رسد. حزب شما در حال مبارزه با نوبه خود با استفاده از توانایی های مختلف حرکت می کند. توانایی هایی که یاد می گیرید براساس کلاس خود است و شما می توانید از توانایی های دیگر کلاس که در کنار کلاس فعلی شما آموخته اید، استفاده کنید. بنابراین، شما می توانید یک مزدور / جادوگر با دسترسی به حملات ویژه و جادو باشد.
در بالای این، شما می توانید تا چهار توانایی های منفعل – دو از کلاس شما در حال حاضر و دو نفر دیگر از هر کلاس و یک توانایی متقابل از هر کلاس داشته باشد. این به شما این امکان را می دهد تا شخصیت ها را در شیوه های مختلفی توسعه دهید، از مزایای استفاده از توانایی ها و توانایی ها در کنار یکدیگر استفاده کنید. شما حتی نباید توانایی استفاده از اقلام را در صورتی که کلاس دوگانه دارید قربانی کنید.طبقات خودشان الگوهای معمول جنگجو، طلسم کاستور، دزد و غیره را اجرا می کنند. سطح بالا در یک کلاس (یادگیری توانایی های خود) کلاس های دیگر را باز می کند. آنها معمولا پیش نیازهای خود را هماهنگ می کنند، هرچند یک یا دو مورد از کلاس ها کمی خسته کننده هستند. تقریبا همه کلاسها عالی کار می کنند و حتی کسانی که تخصص ندارند معمولا توانایی عالی برای باز کردن دارند.
برخی از تفاوت های کلیدی در بازی هایی که Fell Blade ادای احترام می کند وجود دارد. در حالی که حملات از جانب طرف یا عقب بیشتر آسیب می رساند، شخصیت ها با مهاجم خود ارتباط برقرار نمی کنند. در حالی که این بدان معنی است که شما نمیتوانید دشمنان را به راحتی در معرض دید قرار دهید، این بدان معنی است که آنها نمیتوانند به شما این کار را انجام دهند. من هنوز در مورد حصار در مورد اینکه آیا من این انتخاب را دوست دارم، اما بازی به اندازه کافی دشوار است بدون آن.همین امر فقط در مورد حملات منظم انجام می شود که قادر به ایجاد بازخورد انتقادی هستند، هرچند برخی از توانایی ها این را تغییر می دهند (و من قسم می خورم که بدون این معیار). حتی توضیح توسعه دهنده در مورد اینکه چرا شما نمی توانید دزد را دزدی کنید، حساس به نظر می رسد. با توجه به اینکه دنده خوب به زودی از نبرد خارج شد، من می توانم درک کنم. اگر چه در بازی های دیگر این به خاطر ماهیت تصادفی بود که می توانست موارد خاصی را قفل کند، اما من از بین می رفتم.
سرقت اکنون برای به دست آوردن اقلام و اجزای موقت استفاده می شود (اما هنوز هم می تواند به طور معمول از بین رفته). در نبرد، اقلام مصرف نمی شوند، اما در هر جنگی استفاده محدودی دارند. اجزاء را می توان در ساخت و ساز به کار برد تا توانایی و استفاده از آن موارد را می توان مورد استفاده قرار داد، همراه با ایجاد ابزار جدید و حتی باز کردن کلاس های خاص.بدون نیاز به اضافه کردن معجون به لیست خرید من عالی است، و آن را جلوگیری از بازیکنان پنیر مبارزه با استفاده از کیف پول خود را به جای تاکتیک های خود. سیستم دستکاری نیز به خوبی کار می کند، هرچند برخی از لیست هایی از آنچه دشمنان قطعات (هنگامی که شما یک بار یک بار رها می کنید) رها می کنند، خوب می شوند ولی از یک ضرورت لذت می برند.شخصیت های جدید نیز در شهرها استخدام می شوند و می توانند هر طبقه ای را که قفل شده اند، حتی اگر در کلاس های دیگر مورد نیاز باشد. شما همچنین می توانید برای استخدام یک شخصیت در سطح بالاتری پرداخت کنید – آمار آنها همانطور که قبلا به طور کامل در آن کلاس قرار گرفته بودند پرداخت می شود.
در حالی که کاملا غیرممکن است که بازی را به سختی به طور منظم اجرا کنید، حتی می توانید یک شخصیت را به سطح ۱ بازگردانید و مهارت های آموخته شده خود را حفظ کنید. این عالی است اگر شما می خواهید ساخت و آمار خاصی داشته باشید و گنجاندن آن مطمئنا برای کسانی که برای سخت ترین مشکل تلاش می کنند کمک خواهد کرد. این ترکیب با نحوه کارکرد استخدام شده امکان کنترل کل حزب را فراهم می کند.برخی از شخصیت های اصلی کلاس های تخصصی دارند و می توانند یک قهرمان جدید را جذب کنند که شخصیت های مشابهی را که در حال توسعه است به شدت فراتر می گذارد. بعضی از شخصیت های اصلی حتی کلاس های جدیدی به دست می آورند که ممکن است با نحوه ایجاد آنها مواجه شوند. من هرگز این خودم را پیدا نکردم، زیرا شخصیت های اصلی خودم را غوغا میکردم و به همین ترتیب. با این حال، چرخ دنده ها و یادگیری یک کلاس جدید نسبتا سریع است.
شما AP را در نبرد همراه با EXP کسب می کنید، که می تواند برای یادگیری توانایی های کلاس صرف شود. اکثر کلاس ها دارای حدود ده توانایی برای استاد شدن و تسلط بر همه آنها می دهد که آمار جایزه شخصیت. Fell Seal چیزی شبیه به نحوه کارکرد کاراکترها را دارد.در بازی های دیگر، شما معمولا باید به کلاس های دیگر بپیوندید تا کلاس های خاصی که می خواهید را به دست بیاورید، به این معنی که شما می توانید یک کلاس را در سطح بالاتری قرار دهید و آمار را که نمی خواهید بخرید. در اینجا کاراکتر ها کمی برای صاحب کلاس می گردند، حتی اگر آنها در نیمکت بودند (در ۵۰٪ مجازات).علاوه بر این، هر شخصیتی که AP را برای یک کلاس در یک نبرد به دست می آورد، هر شخص دیگری را به دست می آورد که یک AP در آن کلاس کسب کند (چه در جنگ بودند یا نه). علاوه بر اینکه طبقه بندی کردن کلاسها کمی ساده تر انجام می شود، همچنین به شما اجازه می دهد تا سریعتر کلاس ها را باز کنید. حتی کاراکترهای جدید استخدام، همه “تجربه مهاجم” را برای کلاس ها (هنگامی که آنها را باز می کنند) کسب می کنند، همانطور که در روز اول از حزب در حزب بودند.از آنجائیکه الزامات برای یک کلاس نشان داده نمی شود تا زمانی که شما تمام کلاس های مورد نیاز را باز کرده اید، ممکن است حتی نمی دانید که چه هدف هایی را دنبال می کنید. علاوه بر این شما نمی دانید چه توانایی یک کلاس تا زمانی که کسی بتواند به آن کلاس تغییر کند.
این می تواند کمی مزاحم برای شروع به کار به سمت یک کلاس تنها به تحقق بخشیدن به آن نباشید سبک بازی شما برای این شخصیت بود، اما پس از آن شما معمولا نیمه راه به الزامات کلاس دیگر. حتی پس از آن، این کلاس می تواند دیگر و غیره باز کند. این قطعا یکی از آن RPG هایی است که بعد از ۴۰ ساعت دوباره راه اندازی می شود. سپس دوباره، توانایی های اضافی هرگز صدمه دیده است.
حرف آخر
در حالی که Fell Seal: علامت داور ممکن است سبک گرافیکی و داستان غم انگیز را نداشته باشد، حلقه مبارزه آرزوها برای طرفداران تاکتیک های فانتزی ساخته شده است. اگر شما طرفدار جنگ های استراتژیک هستید و بسیاری از باز کردن جالب آن ها، این بازی ۲۰ سالی است که شما برای اولین بار با رامزا و دلیتا دیدار کردید.
verdict
While Fell Seal: Arbiter’s Mark might lack graphical style and an enthralling story, the combat loop is the stuff dreams are made of for fantasy tactics devotees. If you’re a fan of strategy battles and a plethora of interesting unlocks, this is the game to take you back 20 years, when you met Ramza and Delita for the first time.
ارسال دیدگاه