اولین برداشت من از Vambrace: Cold Soul با هنر عنوان شروع شد، که نشان داد که سبک هنری چقدر بالا و خوب است. شخصیت برجسته از شخصیتهای دیگر گرفته تانک درجه یک شخصیت۳، اما من فکر میکنم که این کار عمدی بود. اگر چه بیشتر شخصیت های دیگر با پسزمینه ترکیب میشوند، من نمیتوانم آن پسزمینه را به اندازه کافی تحسین کنم. خیابانهای شهر ویران، احساس انزوا و پریشانی و عناصر موضوعی قوی را برای بازی به وجود میآورد. این هنر تا حدی توسط انیمیشن های سنگین مختل شدهاست، اما هنر را به عنوان روشنترین ویژگی بازی به نظرم می شد در نظر گرفت.
Vambrace: Cold Soul الهام گرفته از forerunners RPG ( فاینال فانتزی ششم ) است که در سکانس آغازین به تنهایی سه نام منحصر به فرد را تشخیص میدهد ) و مقایسه Darkest Dungeon برای کسانی که این بازی را انجام دادهاند اجتنابناپذیر است . با این وجود , این بازی تلاش میکند تا داستان فانتزی (تخیلی) را همانطور که داستان آشکار میشود , نادیده بگیرد . من کاملا ً مطمئن نیستم که آن موفق میشود – در تلاش برای ترسیم تصویری از روابط پیچیده و اخلاقیات خاکستری در میان جناحهای بازی , نوشتن در جایی که ممکن است از دنیای تخیلی وانیل عبور کند , قابل پیشبینی و قابل پیش بینی است . Vambrace: Cold Soulداستان را می گوید , درست است, اما داستان بیشتر انگار توسط طرفداران نوشته شده – بیش از حد تخیلی است . من کمی جستجو کردم تا سرگرمکننده باشند , و گفت و گو در نقاط هوشمندانه بود , اما من سعی کردم در مورد اتفاقاتی که در حال رخ دادن بود توجه کنم .
اقلام و تجهیزات , شکل اولیه پیشرفت درVambrace: Cold Soul هستند . شخصیت اصلی به طور اتفاقی ( و به طور دلخواه ) پاداش میدهد , اما هیچ یک از اعضای حزب شما این کار را انجام نمیدهند و بنابراین آنها باید به یک شکاف تجهیزات تکیه کنند تا قدرت شلیک را افزایش دهند. زمانی که هر آیتم به طور معمول از یک یا دو گزینه سود میبرد , حس کمی از پیشرفت کاراکتر در طول فصلهای مختلف احساس کردم . اقلام را میتوان یافت , خرید یا ساخت . هنرنمایی بسیار خوب به نظر میرسد , اما من نه نیاز داشتم و نه نیاز داشتم که هیچ یک از موارد را بسازم , چون من معمولا ً در سیاهچال یا برای فروش بهتر بودم .
کلاسها برای من خیلی سریع است و به سرعت طعم خود را از دست میدهند . هیولاها اگرچه به خوبی طراحی شدهبودند , شبیه به هم بودند . من فکر میکنم که این یک محدودیت برای سیستمهای بازی نسبت به قصد طراح است , اما این دعواها بیش از نبردهای خونین بازی میکنند .
این گفته بود, من واقعا ً مجبور بودم روی استراتژی در مبارزه تمرکز کنم چون حاشیه عموما ً بسیار باریک بود . هر ضربه وارد میشود و همانطور که درمان نادر است , فکر کردن به هر حرکتی در و خارج از مبارزه میتواند برای بقا مهم باشد . خارج از تصمیمات جنگی معمولا ً محدود به این میشود که کجا برویم یا با چیزی در یک اتاق مشخص شرکت کنیم , اما آنها هم میتوانند دخمه را بسازند و یا بشکنند .
. برخی چیزها که به سرعت من را از بازی خارج میکنند ۱ هستند نقشهای اصلی بازی جنسیتی ( من انتخاب را ترجیح میدهم ) ۲محدودیتهای ساختگی در سیستمهای بازی برای افزایش سختی ، و بازی هر سه را دارد . سایر تصمیمات طراحی مفهومی ندارند – برای مثال ، دکمه گریز ، به طور کلی منوی بازی را بالا میبرد ، در حالی که در نبرد ، ” فرار ” به نوبه خود . هم چنین شما میتوانید همه موارد جمع آوری شده در یک دویدن را حفظ کنید اگر زودتر توقف کنید ، اما خدا نکند که شما سعی کنید از یک معجون التیام در خارج از اتاقهای ” اردوگاه ” نادر استفاده کنید .
سخن آخر
در Vambrace: Cold Soul اگر احساس میکنید که به ماجراجویی در یک طرف نیاز دارید ، روح سرد به خودی خود ارزش دارد . ممکن است به ویژه برای کسانی که به دنبال یک بازی هستند که نقش یک زن قوی را بازی میکند و نقش او در بازی اهمیت دارد ، جذاب باشد . حداقل ، این بازی برای من به خاطر نمایش زیبای یک محیط تخیلی و خیالی، به یاد ماندنی خواهد بود .
Vambrace: Cold Soul دیدگاه دیگری نسبت به ژانر rogue مانند ارائه میدهد و این کار را در یک چشمانداز زیبا و خشک انجام میدهد . با این حال ، این سیستمها به طور غیر ضروری تنبیهی به نظر میرسند و برخی از گزینههای طراحی عبارتند از : scratchers . با این وجود ، مقدار منصفانه استراتژی در محدوده بازی ممکن است . اگرچه داستان این بازی به اندازه کافی جذاب نیست تا بتواند فضای بازی را از طریق چالشهای نا امید کننده بازی کند ، تصاویر (visuals ) واقعا ً براق هستند.
verdict
In Vambrace : Coldplay , if you feel you need adventure on one side , the cold soul is worth its own . It may be particularly interesting for those seeking a game that plays a strong woman ‘s role and plays a role in play . At least , this game will be memorable for me because of the beautiful display of an imaginary and imaginary environment .
Vambrace : Coldplay gives another view to the rogue genre , which is doing this in a beautiful , dry landscape . However , these systems seem غیر punitive and some design alternatives are از . However , a fair amount of strategy is possible within the game range . Although the game isn ‘t intriguing enough to play the game space through disappointing challenges , images are really shiny .
ارسال دیدگاه