نقد و بررسی Scarlett Mysteries: Cursed Child

نقد و بررسی Scarlett Mysteries: Cursed Child

آخرین عنوانی که از تیم Artifex Mundi وارد می شوید ، عنوان Scarlett Mysteries: Cursed Child است ، عنوانی که شما را در کفش های یک اسکارلت Everitt قرار می دهد ، یک دختر جوان مبتلا به هدیه ماوراء الطبیعه ، زندگی خود را با ارواح و ارواح همراه او اجرا می کند.

داستان بازی Scarlett Mysteries: Cursed Child از آنجایی آغاز می شود که سالها پیش ، جاناتان اوریت دختر خود ، اسکارلت اورییت را در آستان خانه های یتیم خانه رها کرد و قول بازگشت پس از گذشت خطر را داد. تا به امروز ، پدر اسکارلت هنوز برنگشته است تا اینکه روزی اسکارلت نامه مرموزی را خطاب به پدرش دریافت کرد.

از سنین پایین ، اسکارلت اورییت هدیه ای برای ماوراء الطبیعه به نمایش گذاشت ، زیرا ارواح و ارواح هر قدم او را همراهی می کردند. ناامید برای محافظت از او در برابر تاریکی تجاوزگر ، پدرش جاناتان او را در یتیم خانه ای که توسط راهبه ها اداره می شود قرار داد. سالها بعد ، اسکارلت برای یافتن پدرش برمی گردد و سرنخی را پیدا می کند که او را به عمارت ویکتوریا بر می گردد.

World-Loom و Artifex Mundi بار دیگر برای سری جدید HOPA با نام تجاری جدید دوباره به هم پیوسته اند. Scarlett Mysteries: Cursed Child داستانی پر از پتانسیل دارد. پشت پرده های شخصیت ها کاملاً توسعه یافته است و این بازی را فقط یکی دیگر از ماجراهای گوتیک-esque عصر ویکتوریا ساخته است که بازار قبلاً از آن اشباع شده است.

Scarlett Mysteries: Cursed Child یک بازی بسیار لذت بخش در سبک اشیاء پنهان است. گیم پلی به هیچ وجه انقلابی نیست ، اما به شکلی مرتب در کنار هم قرار می گیرد. صحنه های پنهان شیء پنهان غالباً هیجان انگیز و سرگرم کننده هستند ، هرچند بین آنها چند و فاصله چندانی با هم ندارند. معما ها در متن داستان داستانی از یک چالش مناسب و معقول برخوردار هستند.

در بازی Scarlett Mysteries: Cursed Child از سبک طراحی دستی تصاویر استفاده شده است ، که در عصر امروز گرافیک های رایانه ای احساس کمبود دارد. هر صحنه منحصر به فرد به گونه ای ظریف طراحی و نقاشی شده است که متناسب با موضوع بازی باشد. با صدای عاقلانه ، موسیقی پس زمینه ارکسترال برای بازی مناسب است.

Scarlett Mysteries: Cursed Child در کل راه بسیار ساده باقی مانده است ، بنابراین تنها سه ساعت طول می کشد که بازی را تمام کنید. Scarlett Mysteries برای توجیه وضعیت نسخه کلکسیونر خود بیش از حد استاندارد بنظر می رسد. با این حال ، برای کسانی که نگران هستند ، بخش جایزه شامل یک راهنمای استراتژی ، تصاویر پس زمینه ، موسیقی متن فیلم ، هنر مفهوم ، برش ، صحنه های اشیاء پنهان قابل پخش مجدد ، پازل های قابل پخش ، دستاوردها ، کلکسیون ها و اشیاء مورفین است.

شاید این Scarlett نباشد که ما گیمرها به دنبال آن بوده ایم ، اما هنگامی که پادشاهان صحنه پنهان تجربی جدیدی را برای Xbox One ارائه می دهند ، دیگر فرصتی نیست که بخواهیم آن را نادیده بگیریم. و با انتشار Scarlett Mysteries: Cursed Child برای کنسول Xbox One ، یک بار دیگر آنهایی که به دنبال شروع به عقب انداختن زمان کمی آرامش بخش هستند ، مرتب می شوند.

حرف آخر

همانطور که گقته شده در Scarlett Mysteries: Cursed Child با حضور در یک عمارت قدیمی ویکتوریایی ، باید اسکارلت را شکار کنید تا پدرش را شکار کند ، سرنخ هایی را جمع کند ، جزئیات دقیق تر را بگیرد و از توانایی های روانی استفاده کند تا بتواند آنچه را که هست چیست و آنچه نیست. با اسرار فراوان برای کشف ، معماهای حل شده و حقایق تاریک برای شکار ، کسانی که با عناوین Artifex آشنا هستند در تجربه این بازی راحت تر خواهند بود.

Verdict

As told in Scarlett Mysteries: The Cursed Child by attending an old Victorian mansion, you must hunt down Scarlett to hunt down her father, gather clues, get more detailed details, and use her mental abilities to do what she can. What is and what is not. With plenty of secrets to discover, puzzles to solve, and dark facts to hunt, anyone familiar with Artifex titles will find it easier to experience the game

7.3

نقاط قوت

  • گیم پلی سرگرم کننده
  • طراحی بصری خوب و جذاب
  • مکانیک روان عملکرد فنی

نقاط ضعف

  • موسیقی متن نه چندان خوب
  • گیم پلی کوتاه
  • تکراری بودن برخی پازل ها
7 گرافیک
7.5 گیم پلی
8 داستان
6.5 موسیقی