در این پست می خواهیم بازی Spaceland را برای شما نقد کنیم. وقتی صحبت از ژانرها می شود، چه بازی های ویدیویی، کتاب و چه فیلم باشد، هر کدام از آن ها باید مواد لازم را در اختیار داشته باشند تا بتوانند کار کنند. هر چه باشد، وحشتناک ها باید ترسناک باشند، ماجراجویی باید هیجانانگیز و داستان های علمی تخیلی نیز تخیلی باشد. با این حال، در یک بازی ویدیویی، باید عناصر بیشتری برای تولید یک بازی موفق، سریال یا فرانشیز وجود داشته باشد. این داستان باید درگیر شود، مکانیک باید احساس خوبی داشته باشد و ژانر اضافه شده این است که آیا تیرانداز اول شخص است، استراتژی مبتنی بر نوبت یا انفجار شبیه به آن است. حتی لازم نیست به آن قسمت نگاه کنم، اما حیاتی است که بتوانم نقش بازی کنم. و در این فرض است که Spaceland با انتشار نسخه بر روی ایکس باکس برتری دارد.
این بازی استراتژی به نوبه خود توسط تیم tortuga ساخته و از طریق بازی های Ellada منتشر می شود، اما بسیاری از ویژگی های دیگر است که به آن اجازه می دهد در جای خود بایستد، مثلا با سطح آتش بازی سریع ، اهمیت کار تیمی و یک زیبایی شناسی عمومی که به وضوح علمی تخیلی را احساس می کند. این داستان بر روی یک سیاره از راه دور رخ می دهد که خرابی فضاپیمای شما زمین را تخریب می کند. این بازی داستانی پر از رمز و راز دارد، شما برای کشف اینکه این سیاره چه چیزی برای شما دارد و راهی برای تعمیر کشتی و انفجار به درون فضاهای خالی فضا پیدا کنید، شروع به ماجراجویی کرده اید. شاید به نظر نرسد یک طرح کاملاً اصلی است ، و از بسیاری جهات چنین نیست، اما بازی بیش از این با برخی از سیستم های منحصر به فرد ، سلاح های پویا و یک داستان در حال تحول پر از پیچ و تاب و به نوبت ساخته شده است.
از یک صفحه نقشه جهانی ، شما مسیری را از طریق یک نصب بیگانه که شما را به چندین مکان می برد، طراحی می کنید. با نگاه کردن از یک پرسپکتیو ایزومتریک، هنگامی که پایگاه اطراف خود را بررسی می کنید ، از الگوی حرکت و آزمایش شده حرکتی در اطراف شبکه پیروی می کنید. هر عملی که شما میتوانید انجام دهید این است که در آن میان مربع هایی که دارای کد رنگی باشند می توانید از آن ها استفاده کنید. برای مثال، نشانگرهای آبی مبتنی بر حرکت هستند، مارکرهای قرمز، میادین رزم هستند، در حالی که علامت های نارنجی نشانگر عملی هستند که می توان آن را انجام داد. شما با یک بازمانده تنها و سطح تحقیقات مقدماتی شروع می کنید. شما کارهای ساده ای مانند حرکت، اولین مشارکت و سوئیچ های pull یا کشش را یاد بگیرید تا درها را باز کنید. همه چیز در اینجا به سبک بسیار خوشایندی ارائه می شود که رنگارنگ، تمیز و با جزئیات است.
با پیشرفت بازی، سطوح و طرح ها پیچیده تر می شوند. اغلب مسکن مناطق مخفی، بیگانگان بیش تر و انواع مختلفی از آن ها برای تعامل است. هر چه عمیق تر در بازی کاوش کنید، شخصیت های بیشتری می توانید باز کنید، جمع کلی تان را به حداکثر هفت عضو می رسانید؛ اگر چه تیم رزمی شما تنها می تواند شامل چهار نفر باشد. هر یک از اعضای تیم تان تخصص خاصی دارد، از نگاه سریع به سرباز سنگین تانک. اینجا جایی است که سطح علاقه جلو می آید، چون حیاتی است که اطمینان حاصل شود همه اعضا با استفاده از مجموعه مهارت های خود برای تعریف یکدیگر کار می کنند؛ و یک فرآیند مهم را انتخاب می کنند.
حرف آخر
به طور کلی، Spaceland یک سفر علمی تخیلی را ارائه می دهد که در تولید آن ستاره ای است. به دلیل این که این موضوع صرفا در مورد انفجار تصمیم گیری تاکتیکی با سرعت کم است، نباید از مکانیک نوبتی استفاده کرد. این مکانیک شامل تجلیل از ژانرهای مختلف است که نشان می دهد و اگر شما طرفدار هر یک از آن ها هستید، در این بازی سطح بالایی از سرگرمی وجود دارد که باید در این بازی یافت شود. همچنین یکی دیگر از آن بازی هایی است که کاملا در معماری عمل می کنند. چیزی که من پیدا کرده ام این است که بازی های خاصی را بسیار فراتر از سیستم عامل اصلی خود قرار می دهد. اگر یکی از سبک های پایین آن وجود دارد، این تیم باتجربه از بازی های مبتنی بر تغییر و یا عناوین استراتژی ممکن است کمی جدا از یک یا دو سطح از آن پیدا کنند، اما از نظر من، این باعث می شود از بازی در آنجا که پیشرفت می کنید لذت ببرید. همچنین آن را به یک نقطه ورود ایده آل برای علاقه مندان برای سبک های جدید تبدیل می کند.
Verdict
Overall, Spaceland offers a sci-fi journey that is stellar in its production. Because this is purely about the explosion of low-speed tactical decision-making, one should not resort to alternate mechanics. The mechanics include a celebration of the different genres that show, and if you’re a fan of either, there’s a high level of entertainment to be found in the game. It is also one of those games that are fully architectural. What I’ve found is that it puts certain games far beyond its original operating system. If one of the downsides is there, this team of experienced game-changers or strategy titles might find themselves a little bit apart from one or two levels, but in my opinion, that makes the game there Enjoy as you progress. It also makes it an ideal entry point for enthusiasts of new styles.