توسعهدهندگان بازی Street Fighter 6 اطمینان دادهاند که تعادل رقابت مبارزهای برای کسانی که با کنترلهای مدرن بازی می کنند، خراب نخواهد شد.
بازی Street Fighter 6 از زمان رونمایی مطلوب خود در ماه گذشته، کمی هیاهو و هیجان ایجاد کرده است. از آن زمان تاکنون، جزئیات جدیدی در مورد این بازی ارائه شده است که به ما در درک بیشتر بازی کمک کرده است. یکی از جنبههای بازی که منجر به شک و تردید شده است، کنترل های اختیاری و اصطلاحا «مدرن» آن است. اگرچه آنها اختیاری هستند، اما بسیاری از طرفداران تعجب کردهاند که آیا بالانس سختی و چالش بازی به دلیل کنترلهای سادهتر خدشهدار میشود و تعادل آن را به هم میزند یا خیر.
با این حال، به گفته توسعهدهندگان بازی، اینطور نخواهد بود. تاکایوکی ناکایاما (Takayuki Nakayama)، کارگردان Street Fighter 6 اخیرا با گیم اینفورمر صحبت کرد و اطمینان داد که کنترلهای مدرن همانند درجه سختی آسان برای بازی نیستند و تعادل بازی را به هم نمیزنند. در واقع، به گفته ناکایاما، طرح کنترل مدرن حتی در بازی رقابتی، برای بازیکنان گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. او گفت:
اگر کسی بخواهد نوع کنترل مدرن را در یک محیط رقابتی، مانند یک تورنمنت بازی کند، باید اینکار را انجام دهد. برای بازیکنانی که آن را میخواهند، راهی متفاوت است.
بازیهای مبارزهای میتوانند برای بازیکنان معمولی و تازهواردها بسیار سخت باشند. خوب است که ببینید سازندگان Street Fighter 6، گزینههایی را به این عنوان اضافه میکنند تا جمعیتی که لزوما برای صحنه رقابت مناسب نیستند، استقبال بیشتری از بازی کنند. با این حال، واضح است که بخش مهمی از تجربه، به چالشهای آن خلاصه میشوند؛ بنابراین امیدواریم تعادل بازی همانطور که سازندگان میگویند، دست نخورده باقی بماند. بازی Street Fighter 6 قرار است در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری X/S، پلی استیشن ۴ و PC منتشر شود.