یکی از سازندگان عنوان مورد انتظار God of War Ragnarok تایید کرد که این بازی نمیتواند از تمامی قابلیتها و تواناییهای سختافزار PS5 بهره ببرد.
در جریان یک مصاحبه، کارگردان انیمیشن God of War Ragnarok، برونو ولزکوئز (Bruno Velazquez)، متذکر شد که تیم سازنده در استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) از همان ابتدا قصد داشت بهترین بازی ممکن را برای PS4 توسعه دهد و به همین دلیل نتوانست از تمامی قابلیتهای سختافزار PS5 استفاده کند. وی در ادامه متذکر شد که هدف اصلی دریافت پایههای نسخۀ ۲۰۱۸ و گسترش آنها بوده است. در بازی قبلی، هر ۹ قلمرو به طرفداران معرفی شدند؛ اما توانایی ورود به همۀ آنها وجود نداشت. در Ragnarok این موضوع تغییر خواهد کرد و به عنوان یک ایدۀ اصلی و مهم، ما قصد داشتیم مخاطبین را به تمامی قلمروها ببریم.