بازی تیراندازی اول شخص Witchfire در جریان مراسم The Games Awards سال گذشته معرفی شد. با این وجود در طول یک سال گذشته تقریبا هیچ اطلاعاتی از این بازی منتشر نشده است. حال به نظر میرسد استودیوی سازنده سکوت خبری را شکسته و جزییات جدیدی از این پروژه را منتشر کرده است.
استودیوی The Astronauts مطلب زیر را در وبسایت رسمی بازی منتشر کرده است.
هیچ اتفاق دراماتیکی در حال رخ دادن نیست. ما هر روز در حال کار کردن برروی بازی هستیم. تنها ۸ نفر برروی این پروژه کار میکنند و حتی با کمکهای خارجی و یک موتور بازیسازی عالی (Unreal Engine 4)، نمیشود سریعتر از این چنین پروژهای را توسعه داد. ما به دنبال یک برنامهنویس تازه هستیم ولی همچنان میخواهیم یک تیم کوچک و صمیمی باقی بمانیم. این موضوع ممکن است در آینده و پس از ثابت شدن تمام ویژگیهای اصلی تغییر کند.
تیم توسعهدهنده تایید کرده است که اگرچه بسیاری از بافتهای بازی در دست توسعه قرار دارند ولی بیشتر سلاحها و برخی از شخصیتهای بازی به صورت کامل طراحی و وارد مرحلهی ساخت انیمیشن و مدلسازی شدهاند. همچنین این استودیو در حال کار برروی هستهی هوش مصنوعی استفاده شده در بازی است. اگرچه مراحل توسعهی بازی به خوبی پیش میرود ولی زمان زیادی تا پایان ساخت و عرضهی آن به بازار باقی مانده است.
با هدف ارتباط نزدیکتر با هواداران، تیم سازنده قصد دارد اطلاعات مربوط به روند توسعهی بازی را به صورت هفتگی منتشر کند. به گفتهی استودیوی سازنده، چهارشنبهی هر هفته محتوای تازهای از بازی منتشر خواهد شد و یا تیم سازنده اطلاعاتی از روند ساخت بازی را در اختیار هواداران قرار خواهند داد.
برای مثال ما به هواداران توضیح خواهیم داد که چرا ساخت یک اسلحه در بازی یک روز زمان برد ولی برای طراحی یک اسلحه که حس خوبی را به ما منتقل کند، ما سه ماه وقت صرف کردیم. یا به آنها نشان خواهیم داد که ما چگونه از یک تصویر که در ابتدا خندهدار به نظر میرسید، یک هیولای چندشآور و ترسناک را خلق کردهایم.
بازی Witchfire در زمانی نامشخص برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان عرضه خواهد شد.
ارسال دیدگاه