بیش از یک سال از معرفی عنوان Anthem در رویداد E3 2017 میگذرد و از آن زمان تاکنون، عناصر مختلف این بازی توجهات زیادی را به خود جلب کردهاند. یکی از این عناصر، حیات وحش چشمنواز دنیای Anthem است زیرا به مبارزاتی که اسلحههای آن از جدیدترین تکنولوژیهای ساخت بشر تشکیل بهره برده است، رنگ و بوی تازهای میبخشد.
به تازگی نیز کانالی در یوتیوب به نام Freelancer Codex با بن ایروینگ (Ben Irving)، تهیهکنندهی ارشد بازی Anthem در استودیو بایوور (BioWare)، مصاحبهای انجام داده که طی آن ایروینگ جزئیات جالبی از حیات وحش این عنوان به اشتراک گذاشته است. طبق صحبتهای او، به نظر میرسد حیات وحش مخصوص Anthem بیش از چیزی که فکر میکنیم، سیستمی باشد چراکه گروههای مختلف، انواع حیوانات و موجودات درون بازی، روابط متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت. بنابراین دو گروهی که نزدیک به هم Spawn میشوند، به هیچ وجه علاقهای نسبت به یکدیگر ندارند و این امر باعث میشود که همواره شاهد درگیری و مبارزات بین آنها باشیم؛ چیزی مانند سیستمی که در عنوان Monster Hunter World شاهد آن بودیم ولی در عمق کمتر.
همچنین ایروینگ در رابطه با مکانیزم لوت (Loot) کردن حیوانات توضیح داد:
به نفع شما است تا تمام موجودات، هیولاها، مهاجمان یا هر چیزی که امکان مبارزه با آنها وجود دارد را بکشید. آنها [پس از کشته شدن] از خود مهمات، آیتم سلامتی و چیزهای دیگر به جا میگذارند. شما آیتمهای ناشناخته را برمیدارید و زمانی که سفر خود را تمام کردید و به پایگاه خانگی خود برگشتید، به شناسایی کاربرد آن و یا اینکه اصلاً این آیتم چه وسیلهای است، میپردازید.
هرچند که موارد اشاره شده توسط ایروینگ خیلی نوآورانه نیستند اما همچنان میتوانند هیجانانگیز باشند. چندی پیش نیز نقشهای از جهان این عنوان منتشر شده بود که اگر واقعی باشد، گشت و گذار در آن با چنین سیستم حیات وحشی، مطلوب به نظر میرسد. بازی Anthem در تاریخ ۳ اسفند ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
ارسال دیدگاه