Behemoth، هیولای عظیمالجثه و ترسناکی است که از جهان Final Fantasy 14 فرار کرده است و امروز پا به جهان Monster Hunter World گذاشته است. این وظیفهی شما شکارچیان است که این هیولای درنده را متوقف کنید.
بهروزرسان جدید بازی Monster Hunter World امروز منتشر شد و در کنار اضافه شدن هیولای Behemoth و چندین ماموریت جدید، زره Drachen و Insect Glaive در اختیار بازیبازان قرار گرفته است.
برخلاف دیگر مبارزات بازی، مبارزه با هیولای Behemoth از تاکتیکی خاص پیروی میکند. بازیبازی که به میزان کافی به سر این هیولا ضربه بزند تحت تاثیر Enmity قرار میگیرد و Behemoth تنها به آن شخص حمله میکند. دیگر اعضای تیم باید از این فرصت استفاده کنند و به هیولا حمله کنند.
در کنار حملات گردباد، ضربهی دم، شهابسنگ و رعد و برق، Behemoth میتواند یک شهابسنگ عظیم را به سمت شما بفرستد که در صورت برخورد، تمامی اعضای تیم شما کشته خواهند شد. پس بهتر است مراقب باشید. بهروزرسان ۵٫۰ بازی، بسیاری از مشکلات موجود در بازی را حل کرده و سلاحهای بازی را بهینه میکند. لیست مهمترین تغییراتی که این بهروزرسان در بازی اعمال میکند را میتوانید در ادامه مشاهده کنید.
اسلحهی Long Sword:
- مشکلی که باعث میشد تکنیک Spirit Blade به صورت خودکار استفاده شود رفع شد. این مشکل ناشی از آن بود که حتی پس از عدم برخورد ضربهی Foresight Slash، ورودی کلید R2 در سیستم باقی میماند که باعث اجرای خود به خودی تکنیک میشد.
- مشکل عدم کاهش صحیح خط Spirit Gauge و همچنین عدم افزایش صحیح میزان آسیب ضربهی Jumping Spirit Blade زمانی که این خط در حالت قرمز است، رفع شده است. میزان آسیب ضربات اصلاح شده است و خط Spirit Gauge به شکل صحیح مصرف میشود.
اسلحهی Insect Glaive:
مشکل مربوط به تکنیک Strong Jumping Advancing Slash که باعث میشد تنها آخرین ضربه از قابلیت Airborne Skill استفاده کنید، حل شده است. تمامی ضربات مربوط به این تکنیک باید از این قابلیت بهرهمند شوند.
اسلحهی Great Sword:
- مشکلی که باعث میشد در هنگام نگه داشتن دکمهی R2 (یا دکمهی معادل آن روی کنترلر ایکسباکس وان) پس از انجام دومین فاز تکنیک، شما وارد حالت دفاعی نشوید، حل شده است.
- بازگشتن دوربین بازی به حالت عادی پس از انجام تیکنیک Tackle I و II باعث ایجاد رفتار غیرعادی و پیشبینی نشدهی دوربین میشد. این مشکل حل شده و دوربین بازی در زمان انجام این دو تکنیک، رفتاری همانند دوربین تکنیک Tackle III از خود نشان خواهد داد.
اسلحهی Lance:
- مشکلی که باعث میشد تکنیک Mid Thrust خود به خود در زمان ضد حمله و زمانی که تلاش میکردید تکنیک Guard Dash را استفاده کنید، حل شده است.
- مشکلی که باعث میشد فارغ از جهت انتخابی شما، همیشه به سمت جلو حمله کنید، حل شده است.
- مشکلی که باعث میشد Guard Dash، زمانی که جهت انتخابی با جهت حرکت بازیباز یکی بود عمل نکند، رفع شده است.
اسلحهی Hammer
مشکلی که باعث شده بود در محیطهای شیبدار، تکنیک Charged Upswing به جای Spinning Strong Upswing اجرا شود، حل شده است.
اسلحهی Switch Axe:
- مشکلی که باعث میشد جهت انتخابی در هنگام اجرای Overhead Slash به درستی رعایت نشود، رفع شده است.
- مشکل اجرا نشدن تکنیک Overhead Slash زمانی که شما دکمهی مثلث و یا دکمهی Y را به سرعت فشار میدهید، حل شده است.
- مشکل عدم پر شدن خط Phial Gauge وقتی که از Whetstone استفاده میکردید، حل شده است.
اسلحهی Charge Blade:
- مشکلی که باعث میشد اسلحهی شما پس از استفاده از تکنیک Amped Element Discharge همچنان به چرخش ادامه دهد، حل شده است.
- مشکل انیمیشنهای سلاح به طور کامل رفع شده است.
سلاح Bow:
مشکلی که باعث افزایش برد تکنیک Dragon Piercer زمانی که بازیباز به سرعت نشانهگیری کند میشود، رفع شده است.
اسلحهی Slinger:
مشکل اجرا شدن تکنیک ویژهی این اسلحه زمانی که در حال عوض کردن مهمات هستید، رفع شده است.
ابزارهای ویژه:
مشکلی که باعث کاهش بازهی زمانی استفاده از شنلها میشد، رفع شده است.
تواناییها:
مشکلی که باعث نغییر مدت زمان تاثیر Cool Drink، Might Seed و دیگر موارد درحالی که از توانایی Wide Range استفاده میکردید میشد، رفع شده است.
آیتمها:
مشکلی که باعث شده بود بازهی تاثیر EZ Lifepoweder کمتر از یک Lifepowder معمولی باشد حل شده است. بازهی تاثیر تمامی Lifepowderها به یک اندازه میباشد.
هیولاها:
مشکل انیمشین هیولاها که باعث میشد هیولا زمانی که زمین خورده است، در مناطق شیبدار شروع به حرکت کند، رفع شده است.
ارسال دیدگاه