خشم ۲ اتفاق می افتد بر روی یک دودویی، یک زمین بیابان که توسط یک شهاب سنگ بیش از یک قرن گذشته رخ داده است. بیشتر مردم از بین رفته اند و تمدن سایه ای از خود سابق است. در اولین خشم، شما یک بازمانده بودید، در یک ساختمان آیندهنگاری که قبل از برخورد شهاب سنگ به نام Ark بود، قرار گرفتید، و شما برای سرنگونی مقامات فاشیستی در پایان پذیرش آنچه که از بشر باقی مانده بود، بیدار شدید. در خشم ۲، مجلس عقب است و اکنون شما یک شخصیت جدید به نام واکر هستید که باید آنها را پس از کشته شدن مادر واکر کشته و خانه آنها را از بین ببرند. سراغ نقد و بررسی بازی RAGE 2 از تیم نقد و بررسی بازی های رایانه ای Gamingles برویم.
واکر، که می تواند مرد یا زن باشد، رنجر است. رنجرز زره پوش می کند که اساسا به آنها قدرت فوق العاده ای می دهد و می توانند از سلاح های فوق العاده استفاده کنند. شما با دیدن Arks در سراسر جهان سلاح و قدرت جدیدی پیدا خواهید کرد. من مشتاق بودم این قدرت ها و سلاح ها را پیدا کنم، اما در نهایت آنها کمی تیره اند. اولین قدرت، داش، به شما اجازه می دهد که تیک بزنید، اما از آن استفاده نکردم. قدرت دوم، انفجار، یک انفجار مخرب است که می تواند زره را از دشمنان بریزد و همچنین آنها را منفجر کند. من کمی بیشتر از آن استفاده کردم اما با پایان بازی فراموش کردم که آن وجود داشته است. گرفتن پرش دو نفره مفید بود، اما من همچنین می توانستم تقریبا هر جایی صعود کنم. من نیز به سختی از قدرت چهارم من، اسلم استفاده کردم، که به شما اجازه می داد به زمین بچرخید و دشمنان را بکوبید. قدرت بیشتری داشتم که می توانستم باز کنم، اما من به دنبال آنها نبودم. آنها احساس ارزش نکردن داشتند.
این است که استفاده از این قدرت ها سرگرم کننده نیست. این فوق العاده سرگرم کننده است که یک مرد را از طریق زره خود با مشت خود منفجر کنید. این تنها چیزی است که اغلب از آن نیست، ساده ترین و سریعترین راه برای از بین بردن جوش این است که چیزی را شلیک کنید تا آنکه مرده باشد.
اگر موضوع عکسبرداری تا زمانی که مرده نیست، خیلی خسته کننده نخواهد بود. اگر به Arks مراجعه کنید، سلاح های بسیار سرد را به دست می آورید: به یاد داشته باشید زمانی که Spitfire Revolver را پیدا کردم، یک تفنگ که مردم را به آتش کشید. اولین بار من کسی را با آتش زدن با رولر خودم به آتش کشیدم، مثل اینکه یک آدرنالین به قلب داده شده بود. پس از بستن اسلحه و اسلحه مورد اعتماد من برای بسیاری از ساعتهای شروع بازی، برای چیزهایی که خوب احمق بودم آماده بودم.
خشم ۲ من را متقاعد کرد که در سال گذشته E3 خوب بود، زمانی که Bethesda Andrew WK را برای بازی “آماده به مرگ” به ارمغان آورد. اندرو WK خوب احمقانه است، مانند تصادفات سالهای بیست و هفتم که شما درباره سالها صحبت می کنید یا “انجام آن برای وین “. موسیقی او به طور بی ربط مثبت است و از شنونده خواسته است که در جستجوی زیبایی غیر قابل پیش بینی و خشن زندگی باشد. زمانی که اسلحه ای را پیدا کردم که مردم را در آتش بسوزاند، فکر کردم که می توانم پیدا کنم که در آن Rage 2 مخفی شده است.
هنگامی که از Ark بیرون می روید، پس از یک آموزش سریع در مورد سلاح یا قدرت جدید که به دست آورده اید، توسط یک میزبان از دشمنان به دنبال چیز جدیدی است که در آن استقبال می کنید. با استفاده از Spitfire Revolver در دست من تعدادی از بچه ها را شلیک کردم و سپس آنها را با ضربه زدن به دکمه ای که شما معمولا به دنبال نگاه کردن به مناظر، به آتش کشیدید. خنده دار بود، تا زمانی که متوجه شدم که اسلحه دشمنان را به سرعت به همان اندازه که مورد نیاز بود، نمی برد. من به تفنگ من تغییر کردم، اما خیلی دیر شد. من درهم ریختم و من فوت کردم
من فکر کردم که دوباره امتحان کردم، بر اساس آنچه که آموختم. آن زمان، من در آتش سوزی طولانی تر، اما دوباره مرد. من سعی کردم دوبار با استفاده از Spitfire Revolver دو بار به بالا بروم، اما هر بار من توسط دشمن بر جای گرفتم و درگذشتم. با کمال میل، من به تفنگ سوئیچ رفتم و جمعیت را به راحتی برداشتم. من هرگز اسلحه ای را که مردم را مجبور به آتش زدن می کردم، از دست ندهم.
این احساس داشتن چیزی خنک اما هرگز واقعا نیاز به آن را با گذشت زمان خود را با خشم ۲٫ ادامه راه است که شما می توانید در طول مبارزه حرکت می کند هیجان، سرعت در سراسر طول مرحله و پریدن بالا و پایین سیستم عامل. این سرگرم کننده است، اما بسیار ساده تر است که دشمنان خود را با قرار دادن آنها در یک راهرو و سپس ضربه زدن به آنها با استفاده از تفنگ مقابله کنید. مبارزه با خودرو خنک است، به خصوص با توجه به خاطراتی که من در مورد اتومبیل های دیگر با معدن در Mad Max، که توسط Avalanche توسعه دهنده Rage 2 توسعه داده شد، توجه داشتم. اما زمانی که من رفتم تا یک کاروان در Rage 2 را ببرم، احساس خجالت می کردم. استراتژی زیادی وجود ندارد: ماشین شما، که اگر چه من آرزو می کنم، صحبت می کند، به شما کمک می کند وقتی که نقاط ضعف نیمه کامیون قابل مشاهده هستند، به شما بگویم. شما می توانید اتومبیل های دیگر را شکار کنید، اما فقط برای شلیک آنها مناسب تر است. مانند هر دشمن بزرگ در این بازی، بیشتر مسابقات وسایل نقلیه پایین می آید تا “چیزی شبیه آبی درخشان” بگیرد.
آیا میخواهید یک مامور انتظامی را بکشید، یک ابلیسک که لیزر را به شما میبرد؟ بخش آبی درخشان را شلیک کنید. آیا می خواهید یک سنگ شکن، یک جهش بزرگ که لیزر را در شما می کشد، را بشکنید؟ بخش آبی درخشان را شلیک کنید. آیا می خواهید کلیه کلیسای، رهبر سازمان را از بین ببرید؟ بخش آبی درخشان را شلیک کنید. اوه، و شما باید این کار را سه بار، هر بار انجام دهید.
این جایی است که خشم ۲ Bad Stupid است. بدبختی باعث می شود من احساس خستگی می کنم. مبارزه با رئیس خسته کننده بد احمقانه است، زیرا آنها مرا از این فرصت برای استفاده از قدرت های من به شیوه ای جالب استفاده می کنند. شما فکر می کنید که مبارزه با رئیس شانس است برای یادگیری استراتژی های جدید برای استفاده از قدرت خود را، و یا حداقل لحظات به دلیل ناخوشایند از گور بیش از حد. در عوض، بسیاری از جنگ های رئیس فقط فرصت برای استفاده از پرتاب موشک من بود، که برنامه های زیادی در خارج از مبارزات رئیس وجود نداشت. لذت بردن از پرتاب موشک، اما جنگ های رئیس هنوز به تیراندازی قسمت آبی درخشان، حتی با یک اسلحه بزرگتر. در بیشتر موارد، خشم ۲ نشان می دهد که این کار سخت تر از آن است که شما را به دشمنان بیشتری بکشاند. در نهایت، من می توانم بیش از ۴۰۰ گلوله برای تفنگ تهاجمی خود را حمل کنم و آن را مانند هر مبارزه دیگری که Bad Stupid است، ببرم.
بدترین حالتهای خشم ۲ Bad Stupid در نوشتن است که به نظر نمی رسد که طرح یا شخصیت های خود را دوست دارد. دکتر کوشیر، یک دانشمند دیوانه وارونه، پس از دوازده ماموریت جایی که من به یک محل فرستادم برای کشتن برخی از بچه ها، من را برای ماموریت برای گرفتن یک رشته DNA عمومی صلیب به منظور ایجاد یک ویروس که او را می کشند، فراخواند. واکر پس از کمی عقب و جلو، به دکتر گفت: “اجازه بدهید حدس بزنم، می توانم آن را در یک پایگاه بسیار متشکل از افراد بد برای کشتن پیدا کنم؟” او خسته و حتی خسته شد. احتمالا این لحظه به معنای آگاهی از خود بود، اما فقط باعث شد من بخواهم فریاد بزنم. دانستن این که روایت مشکلی دارد و قرار دادن یک لکه بر روی آن، همان چیزی نیست که در واقع حل و فصل مشکل است.
یک لحظه بسیار بد با شخصیتی به نام ماما جوجو وجود دارد که در Lagooney، یکی از سه شهر تجاری در حومه شهر، ملاقات می کنید. Lagooney خود را زرق و برق دار، تالاب Floridian پر از بامبو رشد کرده است و پیچ و خم علف های هرز. مردم Lagooney به خصوص جالب نیستند. مانند بسیاری از خشم ۲، Lagooney یک محرمانه از قطعات دیگر رسانه است، که بد نیست به خودی خود. فقط این است که Lagooney خوب است، شهر Redneck. اگر شما فکر می کنید آپالاچی ها خنده دار هستند، ممکن است دوست داشته باشید که از آن خارج شوید. واقعا نمیرم
مادر جوجو یک فروشنده اطلاعات در Lagooney است. نام او یوسف است، او به من گفت، اما “همه” او را ماما جوجو می نامند. او موهای خود را بر روی یک مادربزرگ فوتبال بریده است و یک تانک برداشت شده را با یک شکاف در بالای صفحه می پوشاند تا شکاف خود را نشان دهد. برای من ثبت نام کرد که این موضوع خنده دار بود، اما من متوجه شدم که کدام شوخی بود. آیا با JoJo یا او در خنده بودم؟ من هرگز به Lagooney برگشتم.
حرف آخر
خشم ۲ لحظات خوب احمقانه است، اما آنها با لحظاتی از بدگویی احمقانه برخورد می شوند: دشمن ناسازگار و ناسازگار است، دلایل نادرست برای استفاده از قدرت های من، و ناسزا بودن عمومی برای داستان های خود. برای یک بازی در مورد داشتن یک Ranger خسته کننده که می تواند مردم را تا زمانی که منفجر کنند، من به ندرت قدرتمند احساس می کنم. خشم ۲ به من وحشت زده در جهان بی قانونی من که من تنها می تواند با اسلحه های بزرگ، قدرت فوق العاده، و ماشین bitchin را نجات داد، اما در پایان، من هنوز به دنبال آن است.
Verdict
Rage 2 has moments of Good Stupid, but they’re outweighed by moments of Bad Stupid: uninspired and rote enemy encounters, not enouch reasons to use my powers, and a general disdain for its own fiction. For a game about being an overpowered Ranger who can punch people until they explode, I rarely felt powerful. Rage 2 promised me chaos in its lawless world that I alone could save with big guns, super powers, and a bitchin’ car, but by the end, I was still looking for it.
ارسال دیدگاه