نقد و بررسی World End Syndrome

نقد و بررسی World End Syndrome

این ها افکار من در مورد جدیدترین رمان دیدنی Toybox Inc. در World End End Syndrome هستند. این بازی دارای برخی از روش های بسیار غیر متعارف ارائه خود، که نیاز به یک نیمه درک از ژانر، اما زمانی که آن را به داستان می گویند، چشم های من قلاب شده بود. رفتن به این بازی، کمی دانستن چیزی در مورد پس زمینه آن، تجربه را بهتر کرده و می توانم به شما قول بدهم، این یک رمان بصری نیست که خیلی زود فراموش خواهم کرد. پس با نقد و بررسی World End Syndrome از تیم نقد و بررسی بازی های رایانه ای Gamingles همراه ما باشید.

سندرم پایان جهان با باز کردن عجیب و غریب آغاز می شود که ممکن است شما را در وضعیت سردرگمی قرار دهد به خاطر اینکه چقدر مبهم است. این بازی به طور مداوم برای شما انجام خواهد شد، زیرا چیزهای کوچکی که در اینجا و آنجا اتفاق می افتند و شما را برای پاسخ گویی می گیرند. بازیکنان نقش شخصیتی بی قید و شرط را بازی می کنند، بنابراین مطمئن شوید نام برای شخصیت شما آماده باشد زیرا نام پیش فرض وجود ندارد. پس از حوادث یک حادثه، شخصیت اصلی در عمارت عمویش در یک شهر ساحلی ساحلی ژاپنی تصور شده است. همانطور که ممکن است حدس زده باشید، عموی او در آن زندگی نمی کند، اما این فقط اتفاق می افتد که پسر عموی دخترش است، که با سهم منصفانه خود از تعاملات نامناسب همراه است.

شخصیت اصلی مدرسه را آغاز می کند و به عنوان یکی از بهترین شخصیت های دوست داشتنی Kensuke عضو انجمن “رمز و راز” در محوطه دانشگاه می شود. این فقط اتفاق می افتد که این باشگاه از شخصیت های عاشقانه زن در این بازی ساخته شده است. در نهایت، هدف باشگاه این است که تحقیق را در مورد یافته های اتفاقات فراطبیعی که به وسیله ی نویسندگان معلم خانه ی خود، یاماشیرو، که بهترین کتاب فروش با نام “سندرم پایان جهان” را منتشر کرد، تحریک کند.

این یک رمان بصری است که لذت بردن از راحتی دادن و سپس تکان دادن چیزها را بسیار سریع می کند، زیرا در طول زمان کشف شده است که ممکن است روحیه ای در شهر وجود داشته باشد که شایع شده است که هر ۱۰۰ سال یک بار آن را کشته است. این که داستان در این زمان اتفاق می افتد، فقط اتفاق می افتد که مردم در اطراف شهر مرده اند. در حالی که این شهر را نجات داده و پرونده را ترک نکرده است، واقعا در فهرستی از چیزهایی که باید برای شخصیت اصلی انجام شود، به نظر می رسد خود را در وسط این رمز و راز قرار می دهد که همیشه او را به پایان خوش نیاورد.

سندرم پایان جهان حدود ۳ ساعت طول می کشد تا شروع شود. چرا این را می گویم؟ خوب، چون شما برای اولین بار از طریق بازی به پایان می رسد مهم نیست که هر چه باشد. پس از اتمام، دوباره از بین بردن آن، یک پاسخ جدید در پایان سه ساعت باز است که سپس بازی واقعی را آغاز خواهد کرد. می بینید، سندرم پایان جهان، رمان بصری مستقیم نیست. این در واقع بیشتر از یک بازی ماجراجویی با ویژگی های سیم است. هر روز ماه، بازیکنان می توانند تصمیم بگیرند چه شخصیتی در صبح، بعد از ظهر و عصر باشد. سفر به اطراف شهر و ملاقات با دوستان ارتباط شما را با آنها تقویت می کند، اما این بازی در واقع شما را در یک مسیر خاص راهنمایی نمی کند.

زمان هایی وجود دارد که دو شخصیت مایلند شما را در همان شب ببینند و تصمیم می گیرید با کسی چت کنید یا فقط می توانید به رختخواب بروید و یا در جایی دیگر. آزادی که بازی به شما می دهد، حیرت انگیز است و من واقعا با شیوه هایی که تعاملات من با شخصیت ها را تحت تاثیر قرار داده بود تحت تأثیر قرار می گرفتم و به یاد آن دسته از افرادی که با آنها صحبت می کردم بودم. به عنوان مثال، یک شب در یک اتاق نشیمن یافتم که یک محقق از من خواسته بود که او را در سه شب شبانه با او دیدار کند. من هیچوقت فکر نمیکردم، ولی در روز مدرسه خودم را در مدرسه یافتم، جایی که شخصیت اصلی این مسابقه را به Yamashiro آورده بود که به او گفت او بازیهای یکپارچهسازی را دوست دارد و Yamato، یک پیشخدمت در یک کافی نت دارد. بنابراین صبح روز بعد به کافه رفتم و از او در مورد بازی ها پرسیدم و اجازه دادم یکی را بدهم. بنابراین وقتی شب از جلسه آمد، من برای دیدار با محقق و جلسه خوب رفتم، چون بازی را داشتم و اطلاعات کلیدی او را می دانستم.

رویدادهایی مانند این ها در همه جا وجود دارد و مکان های زیادی برای رفتن وجود دارد که نشان می دهد که سندروم پایان جهان یک بازی است که به چند بازی نیاز دارد. خوشبختانه این بازی موجب صرفه جویی در پیشرفت سیستم شما می شود، بنابراین حوادث و موارد به دست آمده از طریق playthroughs ذخیره می شود که به این معنی است که بازیکنان آزاد هستند تا رویدادهای بیشتری را در طول بازی های دیگر پیدا کنند.

اگرچه از ویژگی های Sim بازی ماجراجویی لذت می برد اما نمی توانم کمک کنم اما به یاد داشته باشید که این یک بازی رمز و راز قتل است. خوب، این اتفاق نمی افتد تا اتفاقات خاصی در مسیرهای متعدد انجام شود. هنگامی که پایان پایدار قفل می شود، کارت های روی میز و سندرم پایان جهان دست خود را از پیچ و تاب، خیانت، دروغ و مرگ نشان می دهد. به نظر میرسد این بازی از این مسیرهای شادتر استفاده کند تا بازیکن را متوجه نکات برجسته تاریک خود کند. این کار بسیار خوبی است که بازیکن را هنگامی که میخواهد احساس ناراحتی کند، و از این جهت، از تیم توسعه برای شناختن نحوه بازی با احساسات خواننده، قدردانی میکنم.

من از هر کاراکتر، حتی شخصیت های سمت، لذت بردم، که موجب شد که همه چیز خیلی بهتر شود. آنها همه را به نوع شخصیت خود می اندازند، اما تنها کسی که کمی غرق می شود، باید Kensuke باشد، اما من فکر می کنم این هدف بود. به نظر می رسد همه به دنبال یک راز هستند که در مسیرهای آنها نشان داده شده است، اما شخصیت اصلی آن که من را شگفت زده می کند. این به این دلیل است که او به عنوان یک شخصیت که اکثر اوقات خود را حفظ می کند و به مردم باز نمی شود، نوشته شده است، اما هنگامی که شما در مسیرهای عاشقانه قفل شده اید، او تبدیل به یک فرزند عاشق شده است که از طریق پیام های متنی هدایت می شود. در حالی که این خوب است به طور کلی، آن را فقط در کمی احساس ناگهانی در داستان به نظر می رسد که او را تغییر دهید یک شبه.

موسیقی در سندرم پایان جهان بسیار عالی است و خلق و خوی را برای بازی در هر صحنه تنظیم می کند. از لحاظ تصاویر شخصیتی، احساس می کردم این ها کمی بیش از حد ایستاده بودند و کاراکتر ها را در حد حرکتی که آنها خواستار نبودند، نمی دادند. آنها حتی بیشتر برجسته می شوند، زیرا تصاویر پس زمینه به خوبی انجام می شود. هر پس زمینه دارای انیمیشن درون آن مانند یک فن یا باد دمیدن در چمن، که به نظر می رسد زیبا است. از لحاظ UI، این بازی دارای ویژگی “Skip Read Text” است که برای سایر بازی ها و همچنین ویژگی های کلیدی شگفت انگیز به کار می رود که به بازیکنان امکان می دهد که مطالب بیشتری را درباره چیزهایی که گفته می شود، بخوانند.

من همچنین می خواهم به تیم محلی سازی که من احساس می کردم کار شگفت انگیز در ساخت این بازی قابل درک برای مخاطبان غربی است. بسیاری از ارجاعات فرهنگی ژاپنی و جوک های بین شخصیت هایی که باید محلی برای جالب بود، وجود دارد، اما من تحت تاثیر قرار گرفتن در متن هایی که حتی برای بعضی از سنین شخصیت هایی که معمولا در طول فرایند تغییر می کنند، تأثیر می گذارند. با این حال، یک مرجع لیدی گاگا در یک صحنه وجود داشت، که من به طور طبیعی احساس کردم، اما مطمئن نیستم که در نسخه ژاپنی باشد یا خیر.

حرف آخر

سندرم پایان جهان من را بعد از اتمام کتک خوردن و ضرب و شتم به من عطا کرد. این یک رمز و راز است که تقریبا غیرممکن است، مخصوصا وقتی که نتیجه گیری در نظر گرفته شود. برای این بازی بسیار زیاد است که من انتظار آن را نداشتم که آن را بهتر ساخته بود. این بازی دارای کیفیت بالایی در عناصر ماجراجویی و داستان است که توسط طرفداران این ژانر نادیده گرفته می شود. اگر رمانتیک و قتل عام شما باشد، سندرم پایان جهان پس از آن نتیجه گیری می کند که شما را بی حوصله می کند.

verdict

World End Syndrome left me emotionally bruised and beaten after completion. This is one mystery that is almost impossible to put down, especially when the conclusion is in sight. There’s so much to this game that I wasn’t expecting which made it all the better. The game has a high level of quality within its adventure and story elements that can’t be ignored by fans of the genre. If romance and murder mystery is your thing, then World End Syndrome is going to leave you speechless after its conclusion.

8.8

نقاط قوت

  • موسیقی بسیار عالی
  • شخصیت های لذت بخش

نقاط ضعف

  • اگر به عنوان بازی رمانیک فکر میکنید شما را بی حوصله میکند
9 گرافیک
9 گیم پلی
8.5 داستان
8.5 موسیقی

ارسال دیدگاه