در حالی که نسخهی آزمایشی بازی Monster Hunter World برروی رایانههای شخصی با استقبال بازیبازان مواجه شده است، از زمان انتشار آن تاکنون افراد بسیاری از استفادهی زیاد این عنوان از منابع پردازشیِ رایانهها ابراز نارضایتی کردهاند که کپکام (Capcom) نیز بعدها با تائید این موضوع، به استفادهی شدید Monster Hunter World از پردازندهی مرکزی اعتراف کرد.
اما یکی دیگر از مشکلات اجرای این عنوان، پرشهایی (Crash) است که به صورت ناگهانی و در حین انجام بازی اتفاق میافتند. دلیل اینگونه پرشها هنوز مشخص نیست ولی بسیاری از افراد معتقدند که دلیل اصلی آنها، به همان مصرف بیش از حد پردازنده برمیگردد. از آن جایی که Monster Hunter World در طول شکار به ذخیرهی روند بازی نمیپردازد، اگر پرشی ناگهانی از سوی بازی رخ دهد، تمام دستآوردهای شما از بین خواهد رفت.
اما خوشبختانه، کپکام اخیراً به وبسایت PC Gamer اعلام کرده است که از مشکلات گزارش شده آگاهی کامل دارد و در حال کار برروی برطرف کردن آنها است. البته این شرکت تاریخ مشخصی برای برطرفسازی این مشکلات اعلام نکرده است ولی کاربران امیدوارند تمامی آنها تا قبل از انتشار رسمی بازی از بین رفته باشند.
عنوان Monster Hunter World هماکنون برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان در دسترس قرار دارد و نسخهی رایانههای شخصی این عنوان نیز در تاریخ ۱۸ مرداد ماه ۱۳۹۷ (۹ اوت ۲۰۱۸ میلادی) منتشر خواهد شد. اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتری از این عنوان هستید، میتوانید نقد و بررسی Monster Hunter World که به قلم هامون معتقدی به رشتهی تحریر درآمده است را از اینجا مطالعه کنید.
ارسال دیدگاه