نقد و بررسی Conqueror’s Blade

نقد و بررسی Conqueror’s Blade

بازی Conqueror’s Blade  یک MMO جنگ بزرگ قرون وسطایی از یک تیم تحت هدایت متفقین Halo فارغ التحصیل شده است. این پادشاه با زمان دقیق مشابه با دیگر بازی های بزرگ قرون وسطاییپادشاهی می آید: Deliverance ، اما به طور کامل چند نفره به جای تک نفره، و همه چیز در مورد جمع آوری مخلوط hacky-slashy سوم شخص با یک ذهنیت محاصره گسترده ارتش است.

Total War تلاش خود را برای نمایش چهره های روی زمین از رویارویی های تاریخی عظیم خود انجام داده است، اما Spartan 2005: Total Warrior دقیقا یک خیرخواه بود. در اینجا بازی تازه ای را به عنوان یک بازیگر به دست می آورید که دست هایش را آه کثیف می کند.

این مرحله از بتا که تنها تا ۴ فوریه اجرا می شود، دارای یک پا در دنیای پیشرفت های تکنولوژیکی شگفت انگیز و دیگری در جهان از نزاع های جادویی است. شخصیت من یک چهره نامرئی یا روانگردان دارد بسته به جایی که دوربین است، برای مثال، در حالی که آثار عجیب و غریب و حیرت انگیز در سراسر صفحه نمایش ناخوشایند است.

با این وجود، این کاملا دیدنی است که به طور مستقیم به یک بازی آنلاین بپردازد که به طور معمول با ارتش های مختلف در برابر یکدیگر مخالفت می کند، سپس قوچ های خرد کردن، برج های محاصره و تربچه ها را به مخلوط تبدیل می کند.

رکورد آنلاین بزرگ، تند و تند و تند و تند و تند و تند و تیز نازی، تا به حال توسط Ubisoft’s For Honor ربوده شده است ، که موفقیت خود را متوقف می کند سازندگان هر گونه بازی اکشن دیگر جنگ تاریخی متوقف می شود، اما این یک گزاره بسیار متفاوت است.

شباهت ها وجود دارد، حداقل در گسترده ترین شیوه های انتخاب یک کلاس، و سپس در مورد دستکاری دستی (و یا در این مورد، گاهی اوقات عکسبرداری)، انبوهی از مردم در حالی که همراه با یک گروه از پیروان کنترل شده توسط AI همراه است با این حال، Blade به طور کلی رویکرد راهبردی بیشتری را به دست می آورد، با تاکید زیادی بر دستورات تشکیلات بانکی برای کارکنان شما و هدایت آنها به استفاده از تجهیزات محاصره مختلف، هنگامی که شما در حال خراب کردن یک قلعه هستید.

این مجموع Total War به هیچ وجه نیست، اما دانش کار با دیوارهای سپر و ستونها نسبت به ساختارهای سطحی، شما را دور خواهد کرد. خیلی از آن، در تجربه محدود من تا به امروز، به طور مرتب سفارش خدمه شما را به دنبال، اتهام و یا گرفتن برخی از تجهیزات، با جنگ واقعی نزول به غوغا غوغا، شما خودتان شارژ اطراف محیط بیرونی، هک کردن در پشت مردم است. اما این بر اساس پیشرفت های اولیه و غیر متمرکز من است.

این بازی خود را به عنوان RPG توصیف نمیکند و منصفانه است که بگوییم آن چیزهایی مانند مهارتها و مأموریتها روشن است، هرچند شما می توانید به بالا بردن و به دست آوردن یا خرید ارتقاء دنده، مانند شمشیرهایی که آسیب بیشتری به حفره یا خسارت و همه چیز جاز از آنچه من دیده ام، تعداد زیادی از اعداد است، اما در میدان جنگ، نتایج به نظر می رسد که به طور کلی از بین رفتن هر چیزی بیشتر است. اما این سطح پایین است؛ من نمی توانم صحبت کنم که آیا من بی فایده می شوم در اسلحه های زرهی بیشتر در خط اگر من اتفاق نمی افتد که چوب مناسب سوراخ کردن مناسب است.

این به شدت به عنوان یک بازی PVP سازماندهی شده است، با جناح های مختلف برای مبارزه با یک دنیای باز بزرگ به گونه ای است که باعث افسانه ای از فشار و کشیدن Planetside می شود. اگرچه شما می توانید تا حدودی از جنگ وسیع تر خودداری کنید و فقط کار خود را بر روی شخصیت خود و ارتش خود تنظیم کنید، هیچ عنصر PVE در حال حاضر وجود ندارد.

اگر به دنبال مبارزه هستید، دو گزینه دارید. سریعترین و با نتایج بسیار جذاب است که به یک نبرد پیوسته است که شامل کلیک کردن بر روی یک دکمه قرمز بزرگ و سپس انتظار روی یک صفحه صفر است و هیچ گزینه دیگری برای انجام هر کاری دیگری نیست. این اتاق های انتظار فقط یک راه هستند که این باعث می شود MMORPG های دهه های پیش رو داشته باشند.

جنگ، زمانی که آنها می آیند، مانند بازی های تاریخی زیادی در میدان جنگ بازی می کنند. شما همه این بازیکنان را با چندین ده نفر از طرفداران خود بازی کرده اید، به طور موثر بازی بزرگترین بازی جهان را برای تسخیر پرچم. شما باید طوفان نگه دارید که شامل کشتن سربازان دشمن و بازیکنان و / یا شکستن دروازه با شلاق زدن قایق ها و نصب ramparts با برج های محاصره، و هنگامی که در داخل شما نیاز به نگه داشتن کنترل نقطه ضبط برای مدت کافی دارید.

به طور خلاصه، شما می توانید یک جهان بزرگ اما تخت، تقریبا Google Mapsy خارج از کشور، که در آن شما و هر سربازهایی که با شما به ارمغان آورده اید، تقریبا تقریبا تقریبا به طور قطع در مبارزه با شخص دیگری و چنگال آنها، به صورت شانس و یا با حرکت به رقیب قلمرو این صفحه همچنین شما را قادر میسازد تا برای منابعی که شما می توانید برای خرید و ارتقا سربازان صرف کرده و همچنین هزینه های جاه طلبی بیشتری را صرف کنید، غذا را بپردازید.

از لحاظ فنی، این بخش از بازی به عنوان یک گودال ماسهبازی شناخته می شود، اما در عمل، به نظر می رسد مبهم مانند یک نسخه زمان واقعی از کلاهبرداری کل جنگ یا Civ campaign map. دقیقا بیرون آمدن و کاوش، واقعا، اما من علاقه مند به دیدن آنچه که آن را مانند یک بار playerbase به طور کامل ذخیره شده است. گفتنی است که اکنون دقیقا یک زمین بتل نیست – شماری از بازیکنان سطح بالا نگران کننده هستند و این یکی از آن بازیهایی است که در آن کسی که ده سطح بالاتر از شما به طور موثر شکست خورده است، بنابراین مراقب باشید که در سرتاسر جهان قرار داشته باشید.

با این حال شما به مبارزه می روید، سپس باید شخصیت خود را به صورت دستی کنترل کنید در حالی که به طور همزمان سفارشات خود را به واحد های خود اضافه می کنید. این یک مفهوم عالی است، در مقیاس متوجه شده است، اما در حال حاضر قطعا احساس کمی در سمت استریل است. منوها، که بسیاری از آنها وجود دارد، از نظر اصطلاحات همپوشانی عمیقا نجیب و لعنتی هستند.

یک زیر دریایی معین از MMO شرقی متمایز وجود دارد که به طور خلاصه بسیاری از ژست های عامیانه را برای تنظیم post-WoW در میان نوافلاطون ها، از چگونگی ارائه مراکز و مغازه ها و مأموریت های جناحی، آرایه ای از چیزهایی که شما نیاز دارید برای پیدا کردن یا خرید به منظور ارتقاء ارتش خود را. و گیت سطح بسیار سختی وجود دارد. همانطور که می گویم، در برابر یک بازیکن ده سطح بالاتر، خودکشی است، اما آنچه که من نمی دانم این است که چگونه آن را همه برابر یک سطح بالاتر از همه است و تفاوت در واحدهای خاص و تجهیزات آنها استفاده می شود.

به رغم وعده این جهان بزرگ گودال ماسه ای که در یک جنگ بی پایان در سرتاسر به سر می برد، همه چیز کاملا بی فایده است، فقط یک کلاه گمشده از مردم محلی ناشناس در تلاش است تا یکدیگر را بکشند، نه کسی که در تلاش برای هر چیزی است. (هرچند که کانال های چت به گونهای غریب گاه گاه به گونهای بود که در مورد چگونگی پایگاه اطلاعاتی زبان انگلیسی در حال حاضر به مشروط چینی های بزرگ داده شده است).

حرف آخر

این جهنم یک نمایش است، و شگفت انگیز است که ارتشواقعی را از چنین دیدگاهی نزدیک تر بیرون بیاورند، اما من احساس راحتی کردم که در حال حاضر بیش از حد از یک نژاد موتوری است که شمارا از سلیقه های من می خواهم. بله، به نظر می رسد که چکمه های جنگی عظیم جنگ جهانی دوم است، اما در تجربه من تا کنون، این آزمایش بیش از حد زمانی است که شما می توانید از چنگال نظامی استفاده کنید.

Verdict

It’s a hell of a spectacle, and it’s wonderful to see actual armies duking it out from such a close perspective, but I came away feeling it’s currently too much of a rat race of grinding out numbers for my tastes. Yeah, it does realise a boots on the ground perspective of Total War’s massive battles, but in my experience so far, it’s more a test of how much time you can put in than of military canniness

7.4

نقاط قوت

  • گرافیک خوب
  • داستان حماسی

نقاط ضعف

  • موسیقی ضعیف
  • گیم پلی ضعیف
8.5 گرافیک
7 گیم پلی
8 داستان
6 موسیقی

ارسال دیدگاه