نقد و بررسی Darkest Hunters

نقد و بررسی Darkest Hunters

Match  ۳ / RPGدر زمان خطرهای بزرگ و تاریکی، قهرمانانی به وجود می‌آیند تا موج فساد را ریشه کن کنند و جهان را برای بشریت احیا کنند. جنگجویان شمشیر، کمان، و جادو زمین را از طاعون،هیولاها و شیاطین نجات میدهند و جلوگیری از رو یا رویی با فرامانروای سیاه می کنند.  تنها راه موفقیت برای باز گشت نور به سرزمین، شهامت و آماده شدن برای مبارزه است.

(PC)  برخی از پیچیدگی می‌تواند به عنوان تکان دادن نقشه و حرکت دادن شخصیت شامل نگه داشتن و کشیدن آن رخ دهد.

The Match-3  نشان داد جواهر ها چگونه با،با غنایم،بالا رفتن سطح،و مبارزه با دشمنان می تواند بعضی از یک بازی RGP باشند! از آن زمان بازی های جدیدی که وارد شدند سعی کردند از همان فرمول با کمی نو آوری استفاده کنند.

DARKEST HUNTER ادعا می کند توانسته دو سبک فضای دیابلو و معمایی را با هم به خوبی ترکیب کند.

اگر شما داستان بازی را در اول نقد و بررسی  اعلام نکنید نمی توانید Darkest Hunters را یک پیشگام در این سبک مانند دگر بازی های RGP نام ببرید.

درDarkest Hunters درست مثل دگر بازی های RGP، شاطین ادعا قدرت دارند و می کشوند تسلط بر جهان را به دست آورند.

قهرمانان برای عقب راندن قدرت فزاینده شر ونیرو اقدام می کنند و نیروی اراده و نیروی جسمی خود را به راه آماده کرده اند تافرمانروای تاریکی را شکست دهند و صلح را به زمین بازگردانند.

برای سیستم داستان گویی این داستان می تواند یک دلیل باشد  اما نمی تواند بیشتر از یک اسکلت برای داستان باشد.

هیچ دلیلی برای جنگیدن  قهرمانان علیه شیاطین وجود ندارد. این یک استاندارد قدیمی است که از بازی های قدیم و داستان های قدیم بوده است. این برای یک بازی امروزی خیلی کم است و این کلیشه باعث تکراری شدن بازی می شود. بازی های امروزی یک چیزی بیشتر از یک مبارزه قهرمانان با شیاطین نیاز دارند. خیلی از بازی ها ادعا میکنند محتوای بیشتری از Match  ۳ / RPG در خود دارند. درست چیزی که من از آن ها میخواهم.

به عنوان یک عنوان کوچک‌تر ، زمان بیشتری را می‌توان برای خرید یک طرح جالب اختصاص داد . برخی از تکه‌های روایت ها در تمام طول بازی به شکل یادداشت پراکنده شده‌اند ، اما تعدادشان اندک و فاصله کمی دارد . با عناوین کوچک‌تر مانند این ، فضای بیشتری برای خلاقیت بازی ، دیوانه‌وار ی و داستان خلاقانه وجود دارد . برای بیرون کشیدن استاندارد قدیمی  و قوی کردن بازیتان، با کمی تغییر در آن ، به بازیکن می‌گویند که آن‌ها به نوشتن داستان خوب اهمیت می‌دهند ، زیرا به نظر می‌رسد که سازندگان این کار را به خوبی انجام می‌دهند.

روند بازی (GAME PLAY)

در حالی که این منصفانه است که این را در ژانر معما / مسابقه ای طبقه‌بندی کنیم, برای این که اDarkest Hunters یک بازی مسابقه‌ای نیست. هیچ الزام برای ترکیب سه یا چند جواهر مشابه با هم برای به دست آوردن منابع بازی وجود ندارد. شخصیت شما می‌تواند و گاهی اوقات با حذف یک جواهر در یک زمان پیشرفت کند. جواهرات, خاصیت های خاص خود را مانند خاص, مانند استقامت, سلامت, و جادوگری را فراهم می‌کنند, و همچنین اثرات  بیشتری برای ترکیب های بزرگ‌تر تولید می‌کنند.

به جای این که آواتار خود را کنار بگذارید, تخته جواهر به عنوان وسیله‌ای برای اجرای حملات عمل می‌کند, و شکست دشمنان ابزار پیشرفت شما است, قهرمان شما با جواهرات، هیولاها را به زمین می اندازد. با حرکت دادن شخصیت خود بر روی سنگ‌های قیمتی, به سمت تخته حرکت می‌کنید, همچنین منابع را جمع می‌کنید و قدرت حمله را کسب می کنید . دشمنان به سمت شما حرکت خواهند کرد, هر چند حملات آن‌ها اصولا فقط برای بر خورد با شما و یا شلیک از دور است و هیچ از  جواهرات نمی کنند.

به ندرت دلیلی برای حرکت استراتژیک در سراسر صفحه به جز در طول مبارزات رئیس بزرگوجود دارد. سنگ‌های قیمتی برای مراقبت از  چیز هایی که جمع کرده‌اید کمک نمی کنند. در عوض آن‌هایی که در بیداری شما ظاهر می‌شوند, واقعا چیزی نیستند که بتوان انجام داد. در عوض, تعداد زیادی از جواهرات, داری بازده زیاد هستند, و سنگ‌های ویژه قوی‌تر و قوی‌تر را در آخر به وجود می آورند. با ارزش استراتژیک بسیار کمی در تهیه نقشه پیشرفت خود, اغلب سطوح احساس کسالت و کسالت می‌کنید. دعواها به رئیس بزرگ گاهی به اندازه ای طولانی است که شما می‌خواهید تعد زیادی از جواهرات سبز را برای سلامتی در ذخایر نگه دارید, یا یک ذخیره جواهرات خاص برای انجام آسیب عظیم به همراه داشته باشید.

 نقشه‌ها بسیار متنوع و منحصر به فرد هستند.

افزایش سطح(level) قهرمان شما به افزایش سلامتی, بنیه و مانا کمک می‌کند, بنابراین بیشتر حالت دفاعی و تهاجمی شما از چرخ دنده ها به دست خواهد آمد. لوازم مورد نیاز هر دو از طریق طلا و هم با به دست آوردن تکرارهای کافی از یک مورد، ارتقا می‌یابد. این کار ساده‌تر از آن است که به نظر برسد, چون باز کردن یک صندوق همیشه کپی‌های زیادی از یک تکه لوازم را به شما می‌دهد و به کل نوار پیشرفت اضافه می‌کند. طلسم را می‌توان برای رساندن آسیب اضافی و پاک‌سازی تخته قفل کرد, هر چند که همه آسیب ها به یک شکل هستند، فقط با تاثیر های خاص مختلف. در حقیقت، اغلب این لوازم، به تاثیرات، یکسان هستند. این کار باعث می‌شود که اسباب و لوازم یک کار نسبتا کسل‌کننده را جمع‌آوری کنند، به جای یک چیز هیجان‌انگیز که بعد از باز کردن یک صندوق به دنبال دنبالشان هستید.

تاریک‌ترین شکارچی یک پورت از روی موبایل است. وقتی این را متوجه می‌شوید بازی از واژه  Tap  و  Slide  به جای  Click  و “Drag استفاده می‌کند, در اصل بر روی موبایل, دوره‌های انتظار و انتظار برای باز کردن صندوق وجود داشت, اما روی کامپیوتر همه آن‌ها رفته بودند. صندوق‌ها فورا باز می‌شوند, و هیچ پول اضافه‌ای برای خرید لوازم اضافی یا غلبه بر چالش‌هایی وجود ندارد که به وضوح برای مجبور کردن بازیکن به خرج کردن بیشتر پول در جهان واقعی استفاده می‌شود. این تعادل در مناطق احساس می‌شود, اما به طور خاص مبارزات با رئیس بزرگ(Boss fight).

Presented Hunters در یک سبک پیکسل کلاسیک سعی می‌کند حس دلتنگی برای بازی در یک اتمسفر قدیمی را در (سیستم عامل قدیمی داس) بدست آورد. در حالی که هنر به هیچ وجه بدی نیست، اما متاسفانه هیچ چیز تماشایی نیست.قطعا زمینه های خوب بازی در نطقه خفه شدند، اما بازی‌ های دیگر از هنر پیکسل برای بالا بردن خود در بالا بردن سطح از حالت حالت متوسط استفاده کرده اند، به جای اینکه در محدودیت‌های سبک شده خود غرق شوند. طرح‌ها در بسیاری از روش‌ها دقیق هستند،اما در بعضی اوقات بسیار ساده و اولیه هستند.

Darkest Hunters در هر سطحی با چالش‌هایی مواجه می‌شود که طلای قابل‌توجه را عرضه می‌کند.

Darkest Hunters درست مانند نوشتن، کار صدا به این هدف کمک می‌کند اما نمی تواند تلاش کند فراتر از اصول اولیه حرکت کند. موسیقی متناسب با حالت شماست، و تاثیر صدا مناسب بنظر می‌رسد، اما هیچ چیز در ظاهر فوق‌العاده نیست و باعث نمی شود بازی را برای بار دوم انجام دهید. بازی match-3 شامل تعداد زیادی از انطباق جواهر و تکرار فرایندها است، بنابراین صداهای مرتبط با این اقدامات بازی کننده را به وجد می آورد. ولی Darkest Hunters، متاسفانه درراه به وجد آمدن موسیقیایی و صدا گذاری، محتوای زیادی را ارائه نمی کند.

سخن آخر

این بازی ها در بهترین حالت یک بازی معمولی هستند . جعبه را چک می‌کنید و دنبال چیزی میگردید که به آن نیاز دارید ، اما Darkest Hunters این کار را خیلی فراتر از آن انجام می‌دهد .  به این امید که بازیکنانی را جذب کنند که به اندازه کافی با پازل یا ژانرهای RPG آشنا هستند تا آن را برای یک بازی متوسط به رسمیت بشناسند . به طور حتم Darkest Hunters یک بازی بدی نیست ، و قیمت ۶ دلار با تمام سطوح ، چالش های مالتی پلیر در آنجا وجود دارد .
Darkest Hunters برای کسانی که علاقه‌مند به دیدن بازی های سبک RGPهستند ،  یک گزینه ارزان است . Darkest Hunters مقدار زیادی محتوا از آنچه  Puzzle Quest دارد  را ارایه می‌دهد ، بلکه به قیمت ارزان‌تر و در برخی از جنبه‌ها ساده‌تر است ( اگرچه در برخی موارد چالش برانگیز تر است ) . بازیکنان دیگر لذت زیادی از بازی برده اند ، بنابراین Darkest Hunters ارزش زیادی دارد . با این حال اگر پول بیشتری داشته باشید ، Puzzle Quest یک زمان لذت بخش تر خواهد بود .

verdict

These games are at best a normal game. Check out the box and look for something you need, but it does so much more than that. In the hope of attracting players who are well versed in puzzle or RPG genres to recognize it for an average game. Of course,Darkest Hunters is not a bad game, and at $ 6 at all levels, there are several challenges for the multiplayer.

Darkest Hunters is for those who are interested in seeing RGP style games, a cheap option. The game offers plenty of content from what Puzzle Quest offers, but is cheaper and, in some ways, simpler (although it’s more challenging in some cases). Other players enjoy a lot of fun, so Darkest Hunters is worth much. However, if you have more money, Puzzle Quest will be a more enjoyable time.

6.3

نقاط قوت

  • محتوای خوبی در بالا رسیدن به هر سطح ارائه می دهد

نقاط ضعف

  • فوق العاده کسل کننده و بی مانند در اکثر مواقع
  •  بد بودن کنترل مسائل بین حرکت و دوربین.
  •  مسائل متعادل سازی و متوازن سازی گیم پلی بد است
  • بخش صدای بد
7.5 گرافیک
5.5 گیم پلی
6 داستان
6 موسیقی

ارسال دیدگاه